۴۴ سال افتخار/ استاندار قم:

راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه ایستادگی و مقاومت مردم را رقم خواهد زد

«شاهچراغی» گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حماسه ایستادگی و مقاومت مردم سلحشور ایران در برابر استکبار را بار دیگر رقم خواهد زد.
کد خبر: ۵۷۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 10February 2023

راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه ایستادگی و مقاومت مردم را رقم خواهد زدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: در طول ۴۴ سال گذشته انقلاب اسلامی دشمنی‌های متعدد و متراکمی را در عرصه‌های مختلف تجربه کرده‌است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای رشد و شکوفایی ملت ایران به‌واسطه حضور درصحنه و باور‌های دینی و رهنمود‌های دینی و الهی حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بوجود آورد.

استاندار قم با اشاره به شکست توطئه‌های دشمنان بخاطر حضور، مقاومت و ایستادگی مردم و پاسداری از جایگاه انقلاب و ولایت، اضافه کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان برای زمین‌گیر کردن نظام اسلامی برنامه‌ریزی و اقدامات پردامنه‌ای را انجام دادند بنحوی که فقط ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه کشور توسط منافقان و مجاهدین خلق به شهادت رسیدند.

شاهچراغی بابیان اینکه دشمنان و گروه‌های جدایی‌طلب طی ۴۴ سال گذشته از هیچ اقدامی علیه نظام اسلامی دریغ نکرده‌اند، ادامه داد: با حضور مردم درصحنه و دفاع از انقلاب، توطئه و نقشه‌های آن به سرانجام نرسیده‌است.

وی اغتشاشات اخیر را مورد توجه قرار داد و افزود: مردم در این اغتشاشات نیز راه خود را از آن‌ها جدا کردند و پشتیبانی خود را از نظام بار دیگر اعلام کردند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نیز این ایستادگی و مقاومت بار دیگر رقم خواهد خورد.

شاهچراغی عنوان کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم ۴۸ نقطه از ۶۶ نقطه حادثه‌خیز و مرگبار قم رفع خطر شده و هم‌اکنون در این استان نقطه حادثه‌خیز بر اساس تعریف‌های پلیس راهور وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار