فرمانده فراجا:

آمادگی پلیس راهور برای سفرهای نوروزی/ هزینه تخلف رانندگی باید افزایش یابد

سردار رادان با اشاره به کارنامه درخشان پلیس راهور در سال جاری، گفت: پلیس راهور برای سفرهای نوروزی آماده خدمت است.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 06February 2023

پلیس راهور باید حضوری موثر و هوشمند در میدان‌های مختلف داشته باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا صبح امروز (دوشنبه) در رزمایش پلیس بزرگراه که در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار شد، اظهار داشت: پلیس راهور امروز نقش بی بدیلی در انظباط بخشی تردد‌ها دارد؛ امروز شما هستید که می‌توانید ویترینی برای پلیس‌های تخصصی باشید.

سردار رادان افزود: تا به امروز در همه حوزه‌ها به خصوص خدمات‌رسانی در طول سال ۱۴۰۱ کارنامه درخشانی داشتید و نمره قابل قبولی دریافت کردید.

فرمانده فراجا با اشاره به خدمات‌رسانی به مردم گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها ارائه خدمات به مردم در سال ۱۴۰۲ افزایش چشمگیری حواهد داشت که این بزرگترین افتخار است؛ باید حضوری موثر، اما هوشمند در میدان‌های مختلف داشته باشید.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از کسانی که در جاده‌ها تردد می‌کنند قانون را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: پلیس و مخصوصا پلیس راهور باید با ۱۰ درصد از افرادی که رانندگی خطرناک می‌کنند برخورد قاطع داشته باشند.

فرمانده فراجا ادامه داد: پلیس راهور باید با همکاری دولت، مجلس و دستگاه‌هایی که نقش دارند اقداماتی انجام دهند که هزینه تخلف برای این ۱۰ درصد بیشتر باشد تا بتوانیم حافظ جان آن‌ها باشیم و حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

سردار رادان درباره معیشت نیروهای پلیس راهور فراجا گفت: برای حفظ بخشی از خدمات شما اعلام‌ کردم طرحی آورده شود و باید این احساس در بچه‌های پلیس راه ایجاد شود و تفاوتی بین کسانی که در ستاد خدمت می‌کنند با کسانی که در راه‌ها هستند باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در عید نوروز قرار گرفته ممکن است سفرها زودتر شروع شود و باید آمادگی کامل در این خصوص داشته باشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار