رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛

ارائه ۶۲ میلیون‌ خدمت پلیس راهور فراجا از ابتدای سال تاکنون/ کروکی الکترونیک تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد

سردار هادیانفر از ارائه ۶۲ میلیون‌ خدمت پلیس راهور فراجا از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 06February 2023

ارائه ۶۲ میلیون‌خدمت از ابتدای سال تاکنون/ کروکی الکترونیک تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (دوشنبه) در رزمایش پلیس بزرگراه که در مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سالی بسیار پر تلاش و زحمت در ۲۹۷ هزار کیلومتر راه کشور و هزار و ۴۰۴ شهر برای همکاران من بود، اظهار داشت: هم‌اکنون همکارانم در ۱۱ گردنه برف‌گیر در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: ۶۲ میلیون خدمت امسال به مردم ارائه شد که ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و بیش از ۸۰ درصد رضایت‌مندی داشته است.

سردار هادیانفر افزود: امسال ۵۶۳ میلیارد پیمایش در شهر‌ها داشتیم که ۲۸ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته داشتیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۰ دستگاه در موضوع کاهش جانباختگان نقش دارند، تصریح کرد: برجسته‌ترین نقش بر عهده شورای ایمنی حمل و نقل کشور است‌ که به ریاست رئیس جمهوری برگزار می‌شود و امیدوارم با اجرای تکالیف دستگاه‌ها اثر بخشی داشته باشد.

وی افزود: پلیس راهور در سه سال گذشته مقید به اجرای قانون، اما حامی مردم بود و گام‌هایی که برداشته شده در راستای گره‌گشایی از کار مردم بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه دو هزار و ۶۱۰ دستگاه خودرو در سه سال گذشته‌ به ناوگان‌ پلیس راهور اضافه شده است، گفت: این خودروها در ۱۳ کلانشهر به فعالیت خود می‌پردازند. همچنین در ۳۰ کیلومتری شهرها در کنار گشت‌های آشکار و نامحسوس با حرکات نمایشی و حادثه آفرین برخورد خواهد شد.

سردار هادیانفر گفت: امروز ۹۴ درصد از اعمال جریمه‌ها به صورت دست افزار سپهر انجام‌ می‌شود و به لحظه در دو مرحله پیامک به متخلف ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه موضوع کروکی الکترونیک از ماه‌های گذشته‌ به صورت آزمایشی در استان قم اجرا شد، اظهار کرد: به زودی و با حضور رئیس جمهور کروکی الکترونیک در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار