جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

رویداد ملی فناورانه پل در شیراز برگزار می‌شود

«کهندل‌پور» گفت: رویداد ملی فناورانه پل، به همت مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 05February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدجواد کهندل‌پور» جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز شانزدهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ملی فناورانه پل، به همت مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان فارس برگزار می‌شود.

کهندل‌پور با بیان اینکه رویداد پل، پلی بین ایده‌ها و صنعت در جهت حل مسائل استان فارس است افزود: ابن رویداد در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی و گردشگری برگزار می‌شود.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس، نیازهای عمومی دستگاه‌های اجرایی و اختصاصی صنایع این استان را از محورهای رویداد پل برشمرد و تصریح کرد: شرکت در این رویداد ملی برای عموم آزاد است و به طرح‌های برتر اول تا سوم و همچنین بخش‌های مختلف جوائز ارزنده ای اهدا و از ۱۰ تیم برتر نیز حمایت‌های دیگری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه طرح‌های برتر، برگزاری منتورینگ، دوره های توانمندسازی بی نظیر در زمینه کارآفرینی و تجاری سازی و تور شیرازگردی از برنامه های جانبی رویداد ملی پل است اضافه کرد: زمان ثبت نام و ارسال طرح از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری است و مراسم اختتامیه رویداد نیز همراه با برپایی نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

کهندل‌پور بیان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت https://event.hamyar.net/pol/ مراجعه کنند و شماره تماس ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ نیز پاسخگوی عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار