ما مقاوم هستیم/

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور ویژه دانش‌آموزان خراسان شمالی

نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۵۷۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 31January 2023

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «فاطمه قربانی» مدیر راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان شمالی در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان به مناطق سرزمین نور اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی در قالب ۸ دستگاه اتوبوس از تاریخ 10 ال 15 بهمن سال جاری انجام می‌شود.

وی بیان کرد با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ۵۰۰ دانش آموز دختر به مقصد اردوگاه حمیدیه استان خوزستان به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی افزود برابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طول سفر کتابچه راهیان نور به همراه روایتگری راویان و مبلغان همراه کاروان‌ها، آمادگی و آشنایی بیشتری برای زائران ایجاد خواهند کرد تا با رویکرد جهاد تبیین پیوندی عمیق بین نسل جوانان انقلاب و دفاع مقدس با نسل حاضر بوجود آید.

قربانی گفت: در همین راستا پس از حضور در مناطق مورد بازدید، راویان ثابتی نیز در مناطق عملیاتی بصورت تخصصی از حماسه‌های رزمندگان در جبهه‌های جنگ روایت خواهند نمود. برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی برای دانش‌آموزان زائر سرزمین‌های نور پس از بازگشت از این سفر زیارتی و بصیرتی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار