درخواست سپاه امام رضا (ع) از اهالی خراسان رضوی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

سپاه امام رضا (ع) با صدور اطلاعیه‌ای از اهالی استان خراسان رضوی خواسته است با پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 16January 2023

درخواست سپاه امام رضا (ع) از اهالی خراسان رضوی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز /// عکس به متن چسبیده////سلام مجدد/// نحوه جداسازی تصویر از متن دقیقا چگونه است؟به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) با صدور اطلاعیه‌ای از اهالی استان خراسان رضوی خواسته است با پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون که در شرایط کم‌سابقه برودت هوا قرار داریم و برخی از هم‌استانی‌های عزیزمان به دلیل افت شدید فشار گاز نمی‌توانند در این شرایط سخت از این نعمت الهی استفاده کنند می‌توانیم با خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی در جهت کمک به هموطنان‌مان اقدام کنیم.

این اطلاعیه در ادامه یادآور می‌شود: بر اساس نظر کارشناسان، قطع گاز وارداتی از طرف کشور همسایه ترکمنستان، ماندگاری هوای سرد، شدت سرما و همچنین فراگیری آن در سطح کشور از جمله عوامل مهم افت فشار گاز محسوب می‌شود که هموطنان عزیزمان در استان می‌توانند با استفاده بهینه گاز در بخش خانگی، خانوار‌هایی که از داشتن گاز در هوای سرد محروم هستند را نیز برخوردار کنند.

روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) در انتهای این اطلاعیه تأکید دارد: این نهاد مقدس همچون گذشته با به کارگیری امکانات و ظرفیت‌های در اختیار برای رفع مشکلات مردم صبور و قهرمان در صحنه است و در این شرایط سخت سرما با فراخوان گروه‌های جهادی و بسیجیان برای کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان در کنار ملت بزرگ ایران و خانواده‌های آسیب دیده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار