جان فدا/ همرزم شهید سلیمانی:

شهید سلیمانی از نیروهای تأثیرگذار در سپاه بود

«کاظمی مقدم» گفت: حاج قاسم بعد از پیروزی انقلاب به عضویت نهاد مقدس سپاه در آمده و به عنوان یکی از نیرو‌های تاثیر گذار در این نهاد مشغول شد.
کد خبر: ۵۶۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 03January 2023

شهید سلیمانی از نیروهای تأثیرگذار در سپاه بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مسعود کاظمی مقدم» از همرزمان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در نمازخانه سپاه تنکابن، به بیان خاطرات از این سردار عزیز در دوران قبل از انقلاب و در دوران هشت ساله دفاع مقدس و همچنین در دوران مسئولیت ایشان در دوران فرماندهی سپاه قدس پرداخت و اظهار داشت: حاج قاسم از یک خانواده‌ای روستایی و از لحاظ مالی در حد بسیار ضعیف بودند. تا جایی که پدر ایشان به خاطر مشکل مالی، بدهی به بانک داشتند و ایشان مجبور شدند به شهر کوچ کرده و به کارگری مشغول شوند تا بدهی پدر خود را پرداخت کنند.

کاظمی مقدم افزود: حاج قاسم بعد از پیروزی انقلاب به عضویت نهاد مقدس سپاه درآمد و به عنوان یکی از نیرو‌های تاثیر گذار در این نهاد مشغول شد.

همرزم شهید سلیمانی در ادامه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: رسیدن به جایگاه دست نیافتنی نیست و خاطرات از سردار آنگونه که هست، مطرح شود.

کاظمی مقدم با اشاره به عبادت‌ها و رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار دلها، خاطرنشان کرد: حاج قاسم علاوه بر اینکه یک نخبه علمی بود، در بعضی از اوقات شعر نیز می‌سرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها