رئیس پلیس پیشگیری فراجا خبر داد؛

کشف ۴۹ میلیارد ریالی ارز قاچاق در دو فرودگاه کشور

سردار بنی اسدی از کشف ۴۹ میلیارد ریال ارز قاچاق از چهار مسافر در دو فرودگاه تبریز و آبادان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 01January 2023

کشف ۴۹ میلیارد ریالی ارز قاچاق در دو فرودگاه کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۴۹ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرماندهی پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری خبر داد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح این خبر گفت: به دنبال تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس فرودگاه‌های کشور در دو فرودگاه تبریز و آبادان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به کشف مقدار قابل توجهی دلار قاچاق شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: ماموران پلیس فرودگاه آبادان و تبریز حین کنترل چمدان‌های چهار نفر از مسافران خروجی، به سه نفر از آن‌ها از اتباع کشور‌های خارجی که قصد عزیمت به تهران را داشتند مشکوک می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از بازرسی چمدان‌های آن‌ها در گیت ورودی و سپس بررسی دقیق آن در مجموع ۱۲۷ هزار دلار به ارزش ۴۹ میلیارد ریال کشف و ضبط و برای متهمین در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در خصوص مبارزه با قاچاق گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها