در دیدار نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مطرح شد؛

آیت‌الله نوری همدانی: علما مسلمین را نسبت به توطئه‌های دشمنان دین آگاه سازند

مرجع تقلید شیعیان گفت: علما و اندیشمندان جهان اسلام باید تلاش کنند تا با تحلیل درست اوضاع، مسلمانان را با توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن آشنا کنند.
کد خبر: ۵۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 29December 2022

علما، مسلمین را نسبت به توطئه‌های دشمنان دین و قرآن آگاه سازندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های حج، اجتماع مسلمین از تمامی بلا اسلامی در سرزمین وحی است.

آیت‌الله همدانی افزود: مسلمانان باید با بهره‌گیری از فرصت حج، مسائل و مشکلاتی که امت اسلام با آن مواجه هستند را مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکار‌هایی برای برون رفت از آنان پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: ایام حج فرصت بسیار مغتنمی برای ایجاد و تقویت بین امت اسلام و مسلمین جهان است.

وی بیان کرد: علما و اندیشمندان جهان اسلام نقش مهمی در راستای آگاه‌سازی شرایط مسلمانان در دنیای کنونی دارند و باید تلاش کنند تا با تحلیل درست اوضاع، مسلمانان را با توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن آشنا کنند.

آیت‌الله همدانی با تاکید بر برگزاری مطلوب حج گفت: در سال گذشته حاجیان ایرانی نسبت به برنامه ریزی‌های سازمان حج و زیارت رضایت داشتند و تمام مسئولان امر در این نهاد باید تلاش خود را در راستای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن حج ابراهیمی داشته باشند.

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به بیان گزارش عملکرد این سازمان پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار