مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پاسخ به شبهات، دسیسه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: دشمن در فضای مجازی با ایجاد شبهه به دنبال انحراف در افکار جوانان ایران اسلامی است و لذا باید با منطق و استدلال این شبهات پاسخ داده شود که جهاد تبیین این مهم را محقق می‌کند.
کد خبر: ۵۶۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 26December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع شرکت‌کنندگان در آزمون جذب اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شد، با تأکید بر نقش‌آفرینی آحاد جامعه به‌خصوص نخبگان در عرصه جهاد تبیین، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا مردم دچار غفلت شوند و از برجستگی‌های کارنامه‌ای که چشم دشمنان را کور کرده عبور کنند؛ بر همین اساس تأکید بر این است که نباید دچار غفلت و فراموشی شد و ناسپاسی و کفران جایگزین شکر الهی شود.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی با ایجاد شبهه به دنبال انحراف در افکار جوانان ایران اسلامی است و لذا باید با منطق و استدلال این شبهات پاسخ داده شود که جهاد تبیین این مهم را محقق می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید دلسوزانه به دنبال هدایت جامعه بود و با روشنگری جوانان را از مسیرهای آلوده عبور داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: لازمه حضور در جهاد تبیین، شناسایی موانع و شناخت راه درست جهت هدایت جامعه است.

وی تأکید کرد: آموزش معارف دفاع مقدس یکی از عرصه‌های مهمی است که جوانان و نوجوانان نیازمند آن هستند. بخشی از آموزش‌ها بایستی در محیط‌های علمی و دانشگاهی که نسل جوانان در آن‌ها حضور بیشتری دارند انجام شود.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: درس آشنایی با معارف دفاع مقدس بستر مناسبی برای گفت‌وگو از یک افتخار بزرگ برای کسانی است که آن دوران درک نکرده‌اند و از آن‌ها می‌خواهیم دفاع مقدس را درک و نسبت به آن آگاهی پیدا کنند و بعد از آن، از این حماسه عظیم دفاع کنند.

این مسئول گفت: انتظار این است تعداد اساتید درس آشنایی با معارف دفاع مقدس در استان افزایش یابد و با برقراری ارتباط با نسل جوان، دانشجویان بیشتری این درس را انتخاب کنند تا با حضور مستمر خود در کلاس‌ها و نقش‌آفرینی اساتید این درس در عرصه جهاد تبیین، به شبهات و ابهامات آن‌ها پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار