مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

خدمت به خانواده‌های شهدا افتخاری است که خدا نصیب خادمان شهدا کرده است

شهیدی در دیدار با ۱۱ خانواده معظم ایثارگر کرمانشاهی گفت: خدمت به شما عزیزان افتخار و توفیق بزرگی است که خدای متعال نصیب خادمان شهدا کرده و آنان را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به این قشر عزیز انتخاب کرده است.
کد خبر: ۵۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ - 26December 2022

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ۱۱ خانواده معظم ایثارگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه روز شنبه (سوم دی) به‌همراه جمعی از همکاران با حضور در منزل ۱۱ خانواده ایثارگر کرمانشاهی از رشادت و فداکاری‌های آنان در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

وی در جمع صمیمی خانواده‌های ایثارگران اظهار داشت: دیدار با شما عزیزان موجب افزایش روحیه خدمتی خدمتگزاران به یادگاران ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر خادمان شهدا با سبک و سیره زندگی شهدای والامقام و ایثارگران عزیز است.

شهیدی افزود: خدمت به شما عزیزان افتخار و توفیق بزرگی است که خدای متعال نصیب خادمان شهدا کرده و آنان را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به این قشر عزیز انتخاب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه مهمترین رسالت بنیاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های ایثارگران از مهمترین راهکار‌های بنیاد به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در متن جامعه است.

در پایان این دیدار از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام شهاب‌الدین خالصی، غلامرضا دست‌انبویه، عباس رضایی، حسین حاجی علیانی و جانبازان گرانقدر ذوالفقار طلوعی، براعلی غلامی، آرش ملکی، محمدعلی امیری، اصغر جلالی و نورحسین آزادی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار