سردار اثباتی خبر داد:

اعلام آمادگی کشورهای یمن، ‌موریتانی و عراق برای برگزاری پنجمین دوره شعر مقاومت

دبیر شعر مقاومت گفت: در چهارمین کنگره شعر مقاومت از 24 کشور بیش از 30 نفر، میهمان این کنگره بودند.
کد خبر: ۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۴ - 05November 2013

اعلام آمادگی کشورهای یمن، ‌موریتانی و عراق برای برگزاری پنجمین دوره شعر مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اختتامیه چهارمین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جباری رئیس بنیاد روایت فتح، سردار اثباتی دبیر کنگره شعر مقاومت و حضور شاعران برجسته کشوری همچون علیرضا قزوه، جواد محقق و سعید بیابانکی در برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شاعری از تونس به زبان عربی سرودی را خواند و سپس علیرضا غزه به مناسبت 13آبان به خواندن شعر پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم بهروز اثباتی دبیر شعر مقاومت به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پس از پایان سومین کنگره شعر مقاومت که در استان کرمانشاه برگزار شد، ستاد را حفظ کردیم و کمیته علمیمان را مزین به شاعرانی از کشورهای مصر، یمن و لبنان کردیم و بدین ترتیب بین المللی بودن کنگره را حفظ نمودیم.

دبیر شعر مقاومت افزود: حرکت های رسانه ای را گسترش دادیم و چهارمین کنگره را بهتر برگزار کردیم.

وی با بیان استقبال اهل علم از سراسر دنیا برای شرکت در این کنگره تصریح کرد: از 24 کشور بیش از 30 نفر، میهمان این کنگره بودند.

اثباتی ماحصل این کنگره را همدلی و وفاق بین شاعران کشورهای اسلامی دانست و ابراز کرد: کتاب های حنجره های شعله ور، واژه در سنگر، حنجره های بیدار، خندیدن با لبان زخم و درخت آتش امروز رونمایی خواهند شد.

وی همچنین در مورد برگزاری پنجمین کنگره شعر مقاومت اظهار کرد: کشورهای یمن،موریتانی عراق اعلام آمادگی کردند که پنجمین دوره شعر مقاومت در آنجا برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار