فرمانده سنتکام: به دنبال فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپادهای ایران هستیم

فرمانده مرکزی نیرو‌های آمریکایی در غرب آسیا از تلاش ارتش این کشور برای فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپاد‌های ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 23December 2022

فرمانده سنتکام: به دنبال فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپادهای ایران هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مایکل کوریلا» مفرمانده مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکایی در غرب آسیا از تلاش ارتش این کشور برای فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپاد‌های ایرانی خبر داد.  

کوریلا با اشاره به نیروی ویژه ارتش آمریکا موسوم به TASK FORCE ۳۹ در زمینه ابداع فناوری‌های نظامی جدید گفت: این نیرو فناوری‌های جدید و ماهیت آن‌ها شامل ناوگانی از وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین با وسایل نقلیه زمینی سرنشین دار را مورد آزمایش قرار میدهد که به ما اجازه میدهد از نیرو‌های خود محافظت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نیرو تاکید کرد که نیروی ۳۹ به دنبال فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپاد‌های ایرانی است.  

فرمانده سنتکام در ادامه تاکید کرد، همانطور که میدانید پهپاد‌های ایرانی یک خطر در منطقه هستند. ایرانی زرادخانه‌ای از این پهپاد‌ها را از جمله یگان‌های پهپادی برد کوتاه شناسایی و نظارتی و یگان‌های پهپادی اطلاعاتی را فرماندهی میکند.  آن‌ها در حال ساخت پهپاد‌های بزرگتری هستند که می‌توانند با محموله‌های مرگبار بیشتر پرواز کنند.  

وی افزود: همه این تلاش‌ها زیر چتر ابداعات فناوری‌های جدید هستند که در سراسر سنتکام در دست اجراست. این چیزی است که ما در حال کار بر روی ابدعات جدید هستیم و به شرکای خود نیز در این زمینه نیاز داریم چرا که ضروری است تلاش‌های خود برای ابداع فناوری‌های جدید افزایش بدهیم. چون همانطور که میدانید منطقه همچنان در شرایط خطرناک باقی مانده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار