معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران مطرح کرد؛

فعال سازی قرارگاه رسانه‌ای برای مقابله با تهدیدات فرهنگی

«سلگی» بر لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای با هدف مقابله با تهدیدات فرهنگی و حربه جنگ نرم استکبار تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 21December 2022

فعال سازی قرارگاه رسانه‌ای برای مقابله با تهدیدات فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جمع فعالان جبهه انقلاب مازندران اظهار داشت: راهبرد فعلی استکبار در مواجهه با ایران اسلامی تشدید جنگ رسانه‌ای با هدف تغییر جریان فکری نسل جدید است.

وی با اشاره به سابقه کینه توزی‌های استکبار و پادو‌های آن علیه انقلاب اسلامی، تداوم آن را ناشی از خوی درندگی مظهر شیطان بزرگ دانست و افزود: با مدد الهی و هدایت‌های داهیانه امام و رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه‌های شوم استکبار علیه انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته به شکست انجامید.

سلگی با یادآوری فتنه انگیزی استکبار در حوادث اخیر با همراهی لشکر سایبری گفت: در فتنه اخیر فضای مجازی و شبکه گسترده رسانه‌ای خارجی و داخلی جبهه واحدی را علیه ایران اسلامی شکل دادند.

وی با اشاره به هماهنگی کامل اجزای بیرونی و داخلی فتنه در ایجاد اغتشاش و آشوب‌های گسترده در کشور بیان کرد: هماهنگی در پیشبرد پروژه براندازی از سوی لیدر‌های جنگ ترکیبی، بیانگر سازمان یافتگی فتنه و عزم معاندان در تجزیه طلبی و تکه تکه کردن ایران بود.

این مسئول سیاسی از شکست کامل پروژه معاندان در واقعه اخیر خبر داد و اذعان داشت: شکست معاندان در فتنه اخیر به معنای پایان فتنه انگیزی آنان نیست و ما باید همواره در عرصه جنگ نرم هوشیار و آماده دفاع باشیم.

سلگی با اشاره به ظرفیت‌های سرشار رسانه‌ای کشورمان در رویارویی با جبهه استکبار خاطرنشان کرد: جریان انقلاب باید با تشکیل پدافند مؤثر و اطمینان بخش در عرصه رسانه از مرز‌های فرهنگی کشور جانانه دفاع کند.

وی از ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در مازندران خبر داد و افزود: راه اندازی این قرارگاه ظرفیت‌های قانونی و جهادی در عرصه رسانه را برای مقابله با ترفند‌های فرهنگی معاندان فعال خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: جریان انقلاب نباید مرعوب هجمه‌های فرهنگی معاندان شود و باید تکلیف انقلابی خود را در پاسداری از مرز‌های ایمانی و معنوی ایران اسلامی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار