فرمانده سپاه کربلا:

فعالیت گروه‌های جهادی در مسیر «جهاد تبیین» است

سردار «مسلمی» گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم حرکت در مسیر جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کردند.
کد خبر: ۵۶۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 19December 2022

فعالیت گروههای جهادی در مسیر «جهاد تبیین» استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین اختتامیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران تحت عنوان «شکوه خدمت» که با محوریت شهید «محمد عارف کاظمی» در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و شهدای جهادگر، با بیان اینکه در طول رزمایش جهادگران فاطمی یک و ۲ شاهد تسهیل‌گری بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوده‌ایم، اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی به ویژه تامین مسکن محرومین به همت گروه‌های جهادی استان صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا به فعالیت هزار گروه جهادی در اولین رزمایش جهادگران فاطمی استان اشاره کرد و افزود: در دومین مرحله از این رزمایش هزار و پانصد گروه جهادی فعالیت داشتند.

سردار مسلمی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در عرصه‌های درمانی، علمی، آموزشی و... گفت: دشمنان انقلاب تلاش دارند با امپراطوری رسانه‌ای ملت را نسبت به انقلاب بدبین کنند، اما گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند با رفع مشکلات مردم، امید به جامعه بازگردد.

وی با ببان اینکه زمانیکه گروه‌های جهادی در مناطق محروم حاضر می‌شوند بسیاری از توطئه‌های استکبار خنثی می‌شود، ادامه داد: فعالیت جهادی این گروه‌ها در مناطق محروم حرکت در مسیر جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند.

سردار مسلمی با بیان اینکه کشور برای رفع مشکلات نیازمند بازگشت به روحیه جهادی بسیجیان دارد، بیان داشت: تفکر جهادی در هر یک از ادارات جاری و ساری باشد قطعا مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

این مسئول به نگاه بلند شهید احمد صالحی مله از شهدای امنیت در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام با وجود اینکه در دستگاه امنیتی خدمت می‌کرد، اما لحظه‌ای از خدمت به مردم به ویژه محرومین کوتاهی نکرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه در حوزه مسکن محرومین تعداد هزار و ۲۶۴ پروژه مسکن را در بازه زمانی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ انجام شده، گفت: ۲۸۳ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در بخش‌های عمرانی نیز۵۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این اقدامات با بهره گیری از گروه‌های جهادی و بسیجیان انجام شده است.  

سردار مسلمی با بیان اینکه هزار و یکصد واحد مسکن محرومین را برای امسال متعهد شده‌ایم، گفت: ۳۳۶ میلیارد تومان نیز در حوزه آبرسانی تعهد خدمت داریم.

وی به ورود گروه‌های جهادی در حوزه رفع معضل پسماند استان مازندران اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم از ظرفیت نیرو‌های مردمی و جهادی بهره‌مند شویم هر اقدام نشدنی انجام خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۹ مجتمع آبرسانی به همت بسیج سازندگی با ظرفیت گروه‌های جهادی در استان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در استان گروه‌های جهادی بسیار فعال و تخصصی برای خدمت به مردم به خط هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار