با امضای توافقنامه با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم؛

همکاری بسیج طلاب قم در زمینه جمع آوری اسناد دفاع مقدس گسترش می‌یابد

جمع‌آوری اسناد شهدا و رزمندگان روحانی دوران حماسه و ایثار طی جلسه‌ای با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب قم و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مورد توافق قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 15December 2022

همکاری بسیج طلاب قم در زمینه جمع آوری اسناد دفاع مقدس گسترش می‌یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه هماهنگی ارتقاء همکاری فیمابین حجت‌الاسلام «سید روح الله سید حقی» مسئول سازمان بسیج طلاب قم و حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام لقمانپور طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: شهدای روحانی پای بندی به قول و عمل را با غلتیدن در خون مطهر خود نشان دادند.

وی افزود: اسناد فراوان و قابل توجهی از شهدا و رزمندگان روحانی موجود است که هر یک بازگو کننده ضلعی از حماسه ایثار و شهادت می‌باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا در زمینه تدوین و انتشار کتاب، ثبت تاریخ شفاهی، جمع آوری و اسکن اسناد و تصاویر، تهیه فیلم و... با بسیج طلاب استان همکاری کند.

حجت‌الاسلام سیدحقی نیز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جلوگیری از تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس، در زمینه ثبت و ضبط اسناد شهدا و رزمندگان روحانی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار