رئیس کل دادگستری استان فارس:

احتمال ارتباط قاچاقچیان سلاح با اغتشاشگران در دست بررسی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی» با اشاره به کشف ۳۰ قبضه سلاح در شیراز اظهار داشت: این اقدامات نشان‌دهنده هدایت‌گری برخی عوامل، جهت سازماندهی و به خشونت کشاندن اغتشاشات است، اما دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 12December 2022

ارتباط احتمالی این افراد با اغتشاشگران در دست بررسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدکاظم موسوی» رئیس کل دادگستری استان فارس امروز 21 آذر با اشاره به کشف 30 قبضه سلاح در شیراز اظهار داشت: این اقدامات نشان‌دهنده هدایت‌گری برخی عوامل، جهت سازماندهی و به خشونت کشاندن اغتشاشات است اما دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: در همین راستا تا کنون یک نفر به اتهام قاچاق انبوه سلاح با دستور قضایی بازداشت شده است و ابعاد مختلف پرونده در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز در حال بررسی است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه محموله سلاح‌های کشف شده از یکی از استان‌های مرکزی کشور به قصد حمل به شهرستان داراب در حال قاچاق بود گفت: این اقدامات نشان‌دهنده هدایت‌گری برخی عوامل، سازماندهی و به خشونت کشاندن اغتشاشات است اما دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

وی با یادآوری این نکته که طبق ماده 5 قانون مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، قاچاقچیان سلاح به حبس های طولانی مدت محکوم خواهند شد تأکید کرد: ارتباط این افراد با اغتشاشگران و صحنه گردانان اغتشاشات بررسی و در قالب اتهامات امنیتی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار