امام جمعه شیراز در مراسم ۱۶ آذر مطرح کرد؛

جهاد تبیین با امیدآفرینی و همفکری تحقق می‌یابد

«آیت‌الله دژکام» گفت: اولین مسئله‌ای که باید در جهاد تبیین مدنظر قرار بگیرد این است که نباید حس ناامیدی و یاس مدام در جامعه نمود پیدا کند.
کد خبر: ۵۶۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 07December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در استان فارس امروز شانزدهم آذر در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی شهر شیراز که به مناسبت روز دانشجو انجام شد با بیان توضیحاتی درخصوص جهاد تبیین اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که باید در جهاد تبیین مدنظر قرار بگیرد این است که نباید حس ناامیدی و یاس مدام در جامعه نمود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان مثالهایی جامعه امروز ایران را رو به تکامل و پیشرفت دانست و افزود: امام خمینی(ره) در شرایطی بسیار دشوارتر از امروز، نوید فردایی روشن را می‌دادند زیرا می‌دانستند که بستر جامعه بشری تحول‌پذیر است و ما نیز باید ابزار این تحول را تولید کنیم.

امام جمعه شیراز افزود: قبول داریم که جامعه ما دچار مشکلاتی است و انکار هم نمی‌کنیم، اما آیا این مشکلات می‌خواهد تا ابد بماند؟

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تحولات آینده وضع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور ما را قطعا بهتر خواهد کرد و آینده درخشانی در انتظار ملت ماست و به همین دلیل ما نیز باید از اکنون به‌خاطر نیاز کشورمان دور هم نشستن، گفتگو کردن، همفکری کردن و به سمت حل مشکل رفتن و حل مساله را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار