مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بردسکن خبر داد؛

افتتاح ۳ یادمان شهدای گمنام شهرستان بردسکن تا پایان سال جاری

«پورعباس» از افتتاح یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای انابد و شهرآباد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن در بازدید از پروژه در دست احداث یادمان شهدای گمنام شهر انابد اظهار داشت: اعتبار احداث این یادمان از محل اعتبارات شهرداری انابد و با کمک خیرین و پیگیری‌های هیئت امنای شهدای گمنام این شهر تأمین شده است.

وی یادمان‌های شهدای گمنام را کانونی برای راز و نیاز و همچنین برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی عنوان کرد و افزود: اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی علیرغم اهمیت این حوزه بسیار ناچیز است اما با کمک‌های مردمی و خیرین سه یادمان شهدای گمنام شهرهای انابد و شهرآباد و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن با اعلام اینکه فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس استمرار خواهد داشت، گفت: بردسکن در ماه جاری میزبان نشست محوری مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شش شهرستان با حضور مدیران ستادی اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خواهد بود که برنامه‌های مختلفی برای این نشست تخصصی تدارک دیده شده است که بازدید از یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

پورعباس تهیه محتوا برای انتشار کتاب خاطرات شهدا را مورد اشاره قرارداد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۱۰ عنوات کتاب ویژه خاطرات شهدای شهرستان تألیف شده است که برای انتشار آن نیازمند مساعدت خیرین در این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها