معاون تربیت و آموزش نزاجا:

شعار «یک گلوله و یک هدف» با بهره‌گیری از میدان تیر تکنیکال محقق می‌شود

امیر سرتیپ دوم «مستشاری» گفت: براساس طرح لبیک ۱۱ تحول در آموزش‌های نیروی زمینی ارتش در حال انجام است که یکی از تحولات؛ استاندارد و بومی‌سازی همه میدان‌های تیر نیروی زمینی ارتش است تا شعار یک گلوله و یک هدف محقق شود.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 27November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای ارتقای آمادگی کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نخستین میدان تیر تکنیکال نیروی زمینی ارتش امروز با حضور امیر سرتیپ دوم «محمدحسین مستشاری» معاون تربیت و آموزش نزاجا در تربت حیدریه افتتاح شد.

امیر سرتیپ دوم مستشاری در مراسم بهره‌برداری از ۲ میدان تیر تکنیکال و انتقالی که برای اولین بار در قرارگاه شمال شرق ارتش به دست متخصصان ارتش ساخته شده اظهار داشت: براساس طرح لبیک ۱۱ تحول در آموزش‌های نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.

وی افزود: یکی از تحولات؛ استاندارد و بومی‌سازی همه میدان‌های تیر نیروی زمینی ارتش است تا بتوانیم شعار یک گلوله و یک هدف را اجرایی کنیم.

معاون تربیت و آموزش نزاجا گفت: در راستای ارتقای توان رزمی، آمادگی جسمانی و دقت در تیر اندازی ۲ میدان تیر تاکتیکال و انتقالی بر اساس استانداردهای ارتش‌های جهان به دست متخصصان ارتش در این تیپ شهید نصر اصفهانی ساخته شد که برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار