جانشین فرمانده کل سپاه:

امروز روز دفاع از نظام و فدا شدن برای اسلام است

سردار فدوی با بیان اینکه باید در دفاع از انقلاب اسلامی اقدام کنیم، گفت: امروز روز دفاع کردن از نظام و فدا شدن برای اسلام است.
کد خبر: ۵۵۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ - 26November 2022

مسلما از فتنه رخ داده پیروز بیرون می‌آییمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین گرامیداشت شهید حجازی، با بیان اینکه راهی که شهدای ما در پیش گرفتند به برکت قیام عاشوراست، اظهار داشت: در طول ۴۴ سال پس از انقلاب اسلامی، انجام تکالیف تجلی پیدا کرده و روز ۳۱ شهریور (آغاز دوران دفاع مقدس) یکی از تجلی‌هایی است که همه مردم باید به آن معطوف می‌شدند.

سردار فدوی با بیان اینکه اکنون نیز جنگ احزاب خاصی آغاز شده است، افزود: انجام تکالیف معنی خاص خود را پیدا کرده است. در قرن‌های گذشته حکومت‌های بی عرضه سکاندار کشور بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع برای اسلام معنا شد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته، شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و اکنون نیز حدود ۷۰ روز است که دشمنان به فرماندهی آمریکا در حال بروز شکل جدیدی از دشمنی هستند.

وی ادامه داد: باید در دفاع از انقلاب اسلامی اقدام کنیم. امروز روز حرف زدن، دفاع کردن از نظام و فدا شدن برای اسلام است، اما خیلی‌ها به دلیل ترس، در فضای مجازی صحبت نمی‌کنند و مشخص نیست که چه زمانی قرار است، صحبت کنند.

دریادار فدوی تأکید کرد: به‌صورت مسلّم در این فتنه و جنگ به برکت وعده خداوند پیروز خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی شهید حجازی اشاره و عنوان کرد: خداوند به شهید حجازی قدرت داد تا برای همه مردم ایران اقداماتی را انجام دهد.

وی سپس گفت: دولت سابق به آمریکایی‌ها برای اجرای سند ۲۰۳۰ کمک کرد. هیچ جای دنیا صد درصد مدارس تعطیل نشدند؛ در حالی که در ایران میلیون‌ها دانش آموز را به فضای مجازی سوق دادند و در پی این امر، دشمن خبیث فکر کرد که می‌تواند با استفاده از محمل فضای مجازی پیروز شود، اما خداوند خباثت آن‌ها را برملا می‌کند و در این بین است که مشخص می‌شود چه کسی به تکالیف خود عمل کرده است.

سردار فدوی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا مصر بودند که حتی به قیمت جان خود در راه تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار