دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

استیصال رژیم صهیونیستی در برابر عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها

قدرت بالا و قابل توجه مقاومت فلسطین و تداوم «عملیات‌های مقاومتی» موجب شده تا پایه‌های سست «رژیم صهیونیستی» بیش از پیش لرزان شده و شاهد آینده نامشخص سران تل‌آویو در برخورد با مبارزان فلسطینی باشیم.
کد خبر: ۵۵۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸ - 21November 2022

آینده نامشخص رژیم صهیونیستی در برابر عملیات‌های مقاومتیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: قدرت بالا و قابل توجه مقاومت فلسطین و تداوم «عملیات‌های مقاومتی» موجب شده تا ضمن افزایش هراس و نگرانی سران و مقامات «تل‌آویو» در زمینه روبرویی و برخورد با مبارزانی که عملیات‌های مقاومتی را انجام می‌دهند، پایه‌های سست «رژیم صهیونیستی» بیش از پیش لرزان شود.

البته نکته قابل توجه و امیدبخش برای مردم فلسطین و نگران کننده و ترسناک برای مقامات رژیم صهیونیستی این مهم است که مبارزان فلسطینی در سال‌های اخیر توان و قدرت قابل توجه و غیرقابل انکاری پیدا کردند و در این راستا هم شاهد آغاز، تداوم و افزایش «عملیات‌های مقاومتی» تو سط گروه «عرین الاسود» هستیم به صورتی که حتی با روی کار آمدن دولت جدید در سرزمین‌های اشغالی بازهم در کنترل و مقابله با مبارزان فلسطینی ناتوان هستند.

حال بهتر است به چگونگی و نحوه تشکیل گروه «عرین الاسود» بپردازیم. چهل روز پس از شهادت «محمد العزیری» و «عبدالرحمن صبح» مراسم بزرگداشتی برای این شهدا برگزار شد که در این مراسم شاهد اعلام موجودیت این گروه مقاومتی به عنوان یک پدیده مقاومتی مستمر بودیم که اعلام کردند مبارزه خود علیه اشغالگران صهیونیست را آغاز کرده و با حفظ پرچم مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست اجازه نمی‌دهند که این پرچم بر زمین بیفتد.

از طرف دیگر شاهد هستیم که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به منظور توقف «عملیات‌های مقاومتی» این گروه جدید مبارز فلسطینی طرح‌ها و برنامه‌های جامع و مفصلی را تدارک دیدند، ولی زمانی که نوبت به عمل می‌رسد می‌بینیم که نمی‌توانند با این طرح و برنامه‌ها مانع از انجام عملیات‌های متعدد و مستمر توسط مبارزان فلسطینی شوند.

حال در این میان موضوع مهم و قابل توجه این است که سران و مقامات رژیم صهیونیستی آنقدر در برابر قدرت و توان مبارزاتی گروه «عرین الاسود» که «عملیات‌های مقاومتی» را طراحی و اجرا می‌کنند دچار ضعف و ناتوانی هستند که اخیرا شاهد هستیم ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم همانند «موساد» و «شاباک» و با کمک گرفتن از سرویس‌های امنیتی فلسطینیان به دنبال دستگیری اعضای این گروه مقاومتی در نابلس هستند.

اما باز هم شاهد هستیم که سران و مقامات رژیم صهیونیستی با وجود تمامی تلاش‌ها و انجام کار‌های امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری اعضای گروه مقاومتی «عرین الاسود» تا امروز هم نتوانستند کوچک‌ترین موفقیت و دستاوردی را به دست بیاورند. بر همین اساس هم شاهد هستیم که همچنان عملیات‌های این گروه با قدرت و شدت ادامه دارد.

نکته مهم در این بین درخواست‌های گروه «عرین الاسود» خطاب به مردم فلسطین برای حمایت از این گروه مقاومتی است. آن‌ها در این فراخوان‌ها از فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی خواستند تا از مبارزان و فرماندهان این گروه پشتیبانی و حمایت کنند تا آن‌ها با قدرت و توان بیشتر و مضاعفی عملیات‌های خود علیه دشمن صهیونیستی را طراحی و اجرا کنند.

در این میان نیز اگر بخواهیم بیشتر با گروه «عرین الاسود» یا (بیشه شیران) آشنا شویم باید بدانیم که آن‌ها یک گروه مسلح فلسطینی هستند که با صد‌ها نفر نیروی مبارز آموزش دیده و آماده رزم، شهر «نابلس» را به عنوان پایگاه اصلی خود انتخاب کرده‌اند و اهداف این گروه مبارز و دستورکار آن‌ها هدف قرار دادن نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در هر مکان و در هر وضعیتی است.

حال بهتر است به این آمار توجه کنیم که در سال جاری میلادی شاهد ثبت بالاترین میزان عملیات‌های مقاومتی از نظر فراوانی و همچنین از جهت اهمیت و بزرگی در کرانه باختری هستیم که تلفات بی‌سابقه‌ای را به نظامیان صهیونیست تحمیل کرده است.

در پایان باید گفت هرچه از اشغال سرزمین‌های فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بیشتر می‌گذرد شاهد افزایش گروه‌ها و مبارزان فلسطینی هستیم که برای ایستادگی در برابر دشمن اشغالگر صهیونیست و بیرون کردن آن‌ها از سرزمین‌های فلسطینی متولد شده و وارد میدان نبرد و جهاد می‌شوند و این موضوع آینده تاریک و مبهم این رژیم جلی و اشغالگر را تیره‌تر از قبل خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار