به منظور دیدار با علمای شاخص اهل سنت و خانواده شهدای امنیت؛

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان سفر کرد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و هیئت همراه از سوی دفتر امام خامنه‌ای به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
کد خبر: ۵۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 13November 2022

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان سفر کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  «محمدجواد حاج علی اکبری» نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و هیئت همراه از سوی دفتر رهبر انقلاب اسلامی شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند. 

حجت الاسلام حاج علی اکبری قرار است در این سفر با علمای شاخص اهل سنت، ائمه جمعه استان، خانواده شهدای امنیت و نخبگان دیدار داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از زاهدان به‌عنوان «پایتخت وحدت اسلامی» یاد کرد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سفری که اواخر سال ۸۱ به سیستان و بلوچستان داشتند، حضور علمای‌ گرانقدر و شخصیت‌های‌ علمی‌ ـ فرهنگی‌ در تاریخ‌ این‌ منطقه‌ را نشان‌دهنده‌ عمق‌ فرهنگ‌ و آگاهی‌ و معرفت‌ مردم‌ سیستان‌ دانستند.

استان سیستان و بلوچستان با مرکزیت زاهدان در جنوب شرق کشور قرار دارد و با ۲٬۷۷۵٬۰۱۴ نفر جمعیت، پس از کرمان دومین استان پهناور به‌شمار می‌رود.

این استان با داشتن موقعیت راهبردی بازرگانی و ترانزیتی و دارا بودن ظرفیت‌های کشاورزی و باغبانی و همچنین جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی و صنعت در حال رشد، از استعداد بالایی برای توسعه و آبادانی برخوردار است و پس از انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده و گام های بسیاری در جهت رونق آن برداشته شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار