امام جمعه شاهرود مطرح کرد؛

تغییر ذهنیت و میدان دو برنامه دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران

«امینی» گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق سعی بر آن داشتند تا با دروغ و توطئه بتوانند ذهنیت جوانان ما را تغییر داده و در میدان عمل و خیابان براندازی نظام را شکل دهند.
کد خبر: ۵۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 11November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر، با بیان اینکه تغییر ذهنیت و تغییر میدان دو تلاش برنامه‌ریزی‌شده دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق سعی بر آن داشتند تا با دروغ و توطئه بتوانند ذهنیت جوانان ما را تغییر داده و در میدان عمل و خیابان براندازی نظام را شکل دهند.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم ایران اجازه نداد و نخواهد داد که این تلاش به نتیجه برسد، ادامه داد: اما بمباران دروغ، تهمت و خلاف واقع نسبت به وقایع ایران از زبان دشمنان به بدنه نظام ضربه می‌زند که امروز بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه جبهه فرهنگی انقلاب تولید محتوا در راستای واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه می‌توان در بستر فضای مجازی، با تولید محتواهای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش زیادی از جوانان و نوجوانانی که در عرصه میدان با دشمنان همراه شدند از قشر خودمان هستند که در راستای تغییر ذهنیت دشمنان ضربه دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه راهکار این مساله شفاف‌سازی، روشنگری و تولید محتوای واقعیت‌های نظام و اقدام‌های فرهنگی مناسب خانواده‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس نسبت به جوانان و نوجوانان است، افزود: از مسوولان قوه قضاییه انتظار می‌رود با مسببان امر، سردسته‌ها و اشرار این واقعه برخورد قانونی کنند.

حجت‌الاسلام امینی ادامه داد: سلطنت‌طلب‌ها و دشمنان ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران که در این ماجرا دخالت داشتند و باعث شدند مظلومان زیادی در این عرصه به شهادت برسند، باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ۲ پیشرفت بزرگ موشکی و ماهواره‌ای خار چشم دشمنان بوده و این مهم برای آنان قابل تحمل نیست، چرا که سال‌ها طول می‌کشد در راستای ساخت این ۲ موشک ماهواره‌ای اقدامی انجام دهند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمنان با راه‌اندازی اغتشاشات سعی دارند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، افزود: امروز باید به برخی از کشورهای منطقه در خصوص مداخله در امور داخلی ایران هشداری داده شود.

خطیب جمعه شاهرود به هفته کتاب و کتاب‌خوانی (۲۱ تا ۲۷ آبان) اشاره کرد و گفت: کتاب در آگاهی‌بخشی و روشنگری افراد نقش مؤثر و زیادی دارد؛ هر چند امروزه این مهم به سمت دیجیتال و فضای مجازی رفته، اما حقیقت آن بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار