مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

حضور باشکوه مردم در تشییع شهید «فراهانی» نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دارد

سرهنگ کریمی گفت: حضور مردم و جوانان در مراسم‌ تشییع شهدا نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دارد و گام دوم‌انقلاب آیت فرهنگ نجات بخش حرکت کشور به سمت آرمان ها را شتابنده خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ - 08November 2022
حضور باشکوه مردم در تشییع شهید «فراهانی» نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت «سجاد فراهانی» اظهار داشت: شهید والامقام‌ سجاد فراهانی در راه حفظ امنیت و خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کرد و سرانجام‌مزد خود را با شهادت از خداوند متعال گرفت و شهادت بالاترین پاداش شهدا است.
 
وی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم‌ شهدا نشان از قدردانی از مدافعان امنیت دارد و امروز مردم‌ با این حضور قدردانی خود را اعلام کردند و بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح و حافظان امنیت پشتوانه مردمی است.
 
سرهنگ کریمی تأکید کرد: رشادت های فراجا در طول سال های اخیر ستودنی است و دشمنان بدانند درخت تناور انقلاب اسلامی با توطئه های دشمن خم نخواهد شد چراکه نظام‌ اسلامی ریشه در اعتقادات دینی و انقلابی مردم دارد.
 
وی ادامه داد: حضور مردم و جوانان در مراسم‌ تشییع شهدا نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دارد و گام دوم‌انقلاب آیت فرهنگ نجات بخش حرکت کشور به سمت آرمان ها را شتابنده خواهد کرد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: بار دیگر یکی از فرزندان سبزپوش عرصه دفاع حریم وطن ایران اسلامی از استان مرکزی در نبرد با سارقان مسلح در شهرستان خمین به فیض عظیم شهادت نائل آمد و اینجانب شهادت سجاد فراهانی که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شریف استان مرکزی و شهرستان اراک تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار