استاندار مرکزی:

پیام حضور باشکوه مردم در تشییع شهید «فراهانی» قدردانی از حافظان امنیت است

مخلص الائمه گفت: پیام‌ حضور باشکوه مردم در تشییع شهید سجاد فراهانی قدردانی از حافظان امنیت و نظم جامعه است
کد خبر: ۵۵۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 08November 2022
پیام حضور باشکوه مردم در تشییع شهید قدردانی از حافظان امنیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی ‌امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «سجاد فراهانی» در اراک اظهار داشت: تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید از سازمان انتظامی در راه تامین امنیت کشور دلالت روشنی بر این است که این نیروی خدوم برای حفظ امنیت و نظم جامعه ثبات و پايداري دارد و در این مسیر با عزم و اراده جدی گام‌ برمی دارد.
 
وی افزود: تقدیم شهید ‌«سجاد فراهانی» که از نیروهای خدمتگزار پلیس بود دلالت دیگری برای تلاش همه جانبه دستگاه انتظامی کشور در راه امنیت جامعه دارد.
 
‌مخلص الائمه با بیان اینکه معاندین و فریب‌خوردگان باید از حوادث درس عبرت بگیرند و زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و خصوصا در بین جوانان ببینند، گفت: دشمنان هوشیار باشند ملت ایران اجازه خدشه به امنیت کشور را نخواهند داد و هرگونه اقدام علیه امنیت کشور با پاسخ سخت مردم با بصیرت مواجه خواهد شد.
 
وی خاطر‌نشان کرد: پیام‌ حضور باشکوه مردم در تشییع شهید سجاد فراهانی قدردانی از حافظان امنیت و نظم جامعه است و دشمنان بدانند ملتی که فرهنگ ایثار و شهادت در آن زنده است تسلیم نمی‌شود و لذا این حضور باشکوه یک پیام‌ روشن و شفاف دیگر دارد که دشمنان و فریب خوردگان دست از شرارت بردارند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها