وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

‌می‌توان مانع بروز آسیب‌های اجتماعی با پیشگیری بود

مرتضوی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری در آسیب‌های اجتماعی گفت: خیلی از آسیب‌های اجتماعی با پیشگیری قابل رفع بوده و درمان مقدماتی هم راهکار مکمل پیشگیری است.‌
کد خبر: ۵۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 08November 2022

‌می‌توان مانع بروز آسیب‌های اجتماعی با پیشگیری بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی اعضای سازمان بهزیستی، اظهار داشت: قرار داشتن در کنار افراد دارای معلولیت بسیار دشوار است و سختی شما عزیزان در همین است که منقلب می‌شوید.

مرتضوی افزود: شهید بهشتی فرمودند که بهشت را به بها دهند نه به بهانه شما زحمتکشان سختی بسیاری را متحمل می‌شوید و حقیقتا شما خادمان این جمعیت هستید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حل مشکلات مردم و مددجویان، تلاش کنید مردم را بین سازوکار‌های اداری گرفتار نکنید همچنین زرق و برق دنیا سبب نشود فرصت خدمت را از دست بدهیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری در آسیب‌های اجتماعی گفت: خیلی از آسیب‌های اجتماعی با پیشگیری قابل رفع بوده و درمان مقدماتی هم راهکار مکمل پیشگیری است.

مرتضوی گفت: گزارش‌هایی ارسال می‌شود که نشان دهنده برخورد نامناسب با معلولان است ما باید در این زمین بسیار مهربان باشیم و به آسیب دیدگی افراد دارای محدودیت توجه کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار