معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

اجرای کامل مصوبات سفر‌های استانی مطالبه جدی رئیس‌جمهور است

منصوری با بیان اینکه اجرای کامل مصوبات سفر‌های استانی مطالبه جدی رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور و اعضای هیات دولت توجه ویژه‌ای به سفر‌های استانی دارند و بخش عمده‌ای از گره‌های مردم در جریان این سفر‌ها باز شده است.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 04November 2022

اجرای کامل مصوبات سفر‌های استانی مطالبه جدی رئیس جمهور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن منصوری» که به تازگی به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور منصوب شده است، در گفت‌وگویی درباره نخستین برنامه خود در این مسئولیت به عنوان بازوی اصلی رئیس جمهور در پیگیری مصوبات سفر‌های استانی و دستورات ویژه وی، اظهار داشت: رئیس جمهور و هیات دولت توجه ویژه‌ای به سفر‌های استانی دارند و بخش عمده‌ای از گره‌های مردم در جریان این سفر‌ها باز شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: پیش از این به عنوان استاندار تهران در خدمت مردم بودم و انصافا گره‌های چند ۱۰ ساله در این سفر‌ها باز شده است؛ برای حل مشکلات مردم کار میدانی و قبل از آن کار کارشناسی دقیقی صورت می‌گیرد و مسیر‌هایی که ممکن است چندین سال در یک فرایند طولانی بروکراتیک طی شود، به صورت میدانی درباره آن‌ها تصمیم گیری و گره گشایی می‌شود.

تاکید رئیس جمهور بر پیگیری مصوبات استانی

منصوری، سفر‌های استانی رئیس جمهور را میانبری در فرایند خدمت‌رسانی به مردم توصیف کرد و گفت: تاکید رئیس جمهور بر این است که پیگیری مصوبات سفر‌های استانی در صدر برنامه‌های کاری معاونت اجرایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته مسائل و نکات اجرایی مختلف دیگری هم در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که اجرای کامل مصوبات سفر‌های استانی به عنوان مطالبه جدی رئیس جمهور و هیات دولت باید دنبال شود.

معاون اجرایی رییس جمهور درباره مشخص شدن دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور اظهار کرد: دور دوم با سفر رئیس جمهور به زنجان به‌شکل رسمی آغاز شد، اما جزئیات سفر‌های آینده در اسرع وقت اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها