معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

هراس قدرت‌های بزرگ دنیا از توان نظامی ایران اسلامی است

سردار «نقدی» گفت: قدرت‌های بزرگ دنیا از توان بالای نظامی و تسلیحاتی ما می‌ترسند به همین دلیل ایران اسلامی را به فروش تسلیحات به کشورهای دنیا متهم می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 02November 2022

هراس قدرت های بزرگ دنیا از سلاح های ایران اسلامی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در در گردهمایی جوانان و نوجوانان کرمانی با بیان اینکه امروز شما میثاق مجددی با نسل‌ گذشته خود دارید، اظهار داشت: روزگاری در این سرزمین ۷۰ درصد زنان ما بی‌سواد بودند و در اغلب روستاها و شهرهای کوچک مدرسه نبود. امروز به جایی رسیده‌ایم که ده‌ها هزار بانوی دانشمند و فرهیخته بر سکوهای افتخار جهانی ایستاده‌اند. رژیم شاهنشاهی زنان و مردان ما را بی‌سواد و عقب نگه داشته بود و شهیدان جانشان را فدا کردند تا آزادی و استقلال را نصیب ما کنند.

وی گفت: بانوان ما در طول تاریخ نه تنها دوش به دوش مردان از امنیت ایران دفاع کردند؛ بلکه با تقدیم فرزندان خود فداکاری بزرگتری کردند این اسطوره‌ها در دنیا مثال زدنی هستند. امروز شما وارث امانت‌های این شیرزنان هستید که انقلاب را تا اینجا رساندند.

سردار نقدی ادامه داد: شهدا مسیر اقتدار و پیشرفت را هموار کردند تا جایی که امروز ایران رتبه ۱۵ علمی دنیا رسیده  است؛ ایرانی که مایحتاج خود را وارد می‌کرد به سطحی رسیده که پیچیده‌ترین فناوری‌ها را در مشت خود دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان، نفت ما را غارت می‌کردند و سلاح‌های دسته دوم خود را به ما می‌دادند و امروز قدرت‌های بزرگ دنیا از پیشرفت نظامی ما هراس دارند و به همین دللی ما را به فروش تسلیحات به کشورهای دنیا متهم می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما در محاصره رسانه‎های دشمن هستیم، عنوان کرد: از آنهایی که به دختران و زنان ما می‌گویند حجاب نداشته باشید، تا آن‌هایی که می‌گویند رفتن دختر به مدرسه حرام است و حاثه‌ای تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را رقم زدند دشمنان ما هستند.

سردار نقدی تأکید کرد: دشمنان ما؛ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از شما سیلی خورده‌اند و از ایستادگی و استقامت و جهاد علمی ما هراس دارند، می‌خواهند انتقام بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: زن ایرانی نماد مقاومت است و جهان را متوجه استقامت خود کرده است. بنابراین باید با بصیرت این موقعیت را حفظ کنیم و بدانیم که پیروزی‌های بزرگ و آینده بسیار روشنی در راه است.

وی ادامه داد: ۳۶ کشور قرارگاه مشترک براندازی برای ایران تاسیس کردند، ۳۰۰ شبکه رادیو ـ تلویزیونی به زبان فارسی دروغ پراکنی می‌کنند تا بتوانند مردم را مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند؛ اما آنان شکست خوردند و  ملت همراهی نکرد، این ملت در تاریخ بشریت نمونه است و در روزهای آینده خواهید دید این ایستادگی مردم در برابر این توطئه امنیتی چه آثار ارزشمند و موفقیت‌های بزرگی را نصیب ملت ما خواهد کرد.

سردار نقدی گفت: اگر بخواهیم عزت و عظمت شهدایی مانند «ناهید فاتحی» و «نسرین افضل» و «محبوبه دانش» را تکرار کنیم باید خودمان را در خط دین و احکام دین نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار