رونمایی از نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی

در مراسمی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، از نرم‌افزار جامع دفاع مقدس این استان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ - 03November 2013

رونمایی از نرم‌افزار جامع دفاع مقدس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، "رحیم آبادی" مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در این مراسم با بیان اینکه نرم افزار "وقت وصال یک" با هدف نشر آثار دفاع مقدس و آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت طراحی شده است، اظهار داشت: این نرم افزار شامل کلیپهای صوتی و تصویری، دست نوشتهها و کتابها در زمینه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این نرم افزار بیشتر با رویکرد دفاع مقدس خراسان جنوبی طراحی شده است، بیان کرد: در این نرم افزار گالری عکس شامل تصاویر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس خراسان جنوبی، عکس امام و رهبری از ابتدا تاکنون جمع آوری شده است.

رحیم آبادی به بخش کتاب در این نرم افزار اشاره کرد و بیان داشت: کتابهای دفاع مقدس به صورت الکترونیکی جمع آوری شده است و شامل کتاب رهایی مجموعه خاطرات رزمندگان استان و کتاب ستاره های کویر مجموعه اشعار دفاع مقدس شعرای استان است.

وی در ادامه افزود: مناطق و عملیاتهای دفاع مقدس شامل عکس همراه با توضیح تمام عملیات ها و کلیپ صوتی نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار خراسان جنوبی با اشاره به وصیت نامه و آثار شهدا در این نرم افزار گفت: در این نرم افزار 31 دستخط از شهدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه 160 وصیت نامه از شهدای زن و مرد نیز در این نرم افزار جمع آوری شده است، تصریح کرد: پوسترهایی که به مناسبتهای مختلف دفاع مقدس تهیه شده است در این نرم افزار قابل مشاهده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار