شهید حاتمی: در تربیت آینده‌سازان کشور کوشا باشید

شهید محمودرضا حاتمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در تربیت صحیح فرزندان خود کوشا باشند، زیرا آن‌ها هستند که آینده این مملکت را رقم مى‌زنند.»
کد خبر: ۵۵۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ - 19October 2022

شهیدحاتمى: در تربیت آینده‌سازان کشور کوشا باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمودرضا حاتمى

«بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه را در حالى می‌نویسم که برادران و همسنگرانم دیشب به قلب دشمن یورش برده‌اند و من هم می‌دانم که چند شب دیگر نوبت من است دشمن اسلام و مسلمین را به خاک و خون بکشم بنابراین لازم دیدم چند نکته را در اینجا متذکر شوم و امیدوارم که خداوند بزرگ از خطا‌ها و گناهان این بنده حقیرش بگذرد و سعادت ابدى را نصیب اینجانب فرماید انشاءالله.

قبل از هر چیز باید خیلى مختصر درباره انگیزه ورودم به سپاه بگویم از نظر مادى سپاه چیزى نداشت که من به خاطر دنیا و مادیات به سپاه بیایم انگیزه من به خاطر خدا و نگهدارى و حراست از دین او و حفظ انقلاب اسلامى و رهایى تمام مستضعفین روى زمین و ادامه راه خونین و سرخ برادرم است راهى که برادرم آگاهانه انتخاب کرد و جانش و خونش را بر سر این راه گذاشت و ادامه این را به من واگذار کرد و بعد از من ادامه این راه بر عهده برادران، دوستان، خویشان و آنهایى است که می‌خواهند اسلام زنده بماند.

پدر و مادرم! ناراحت نباشند، به فرزندانم برادرم باید بگویم پدر شما جانانه جنگید و دشمن اسلام را در جبهه‌هاى مختلف به خاک سیاه نشانید و با افتخار شهید شد و من در غم او و در فکر شما و مادرتان پیر شدم و موهاى سفید در سر و صورت من پیدا شد، شما باید افتخار کنید که پدرتان برایتان سعادت دنیا و آخرت را خریده و عظمت و افتخار آفریده است.

همیشه خداوند را در نظر داشته باشید، در تربیت صحیح فرزندان خود کوشا باشند، زیرا آن‌ها هستند که آینده این مملکت را رقم مى‌زنند، به امید فتح و زیارت کربلا و قدس و به امید ظهور مهدى موعود و برپایى عدل و عدالت در جهان.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار