معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی در استفاده از هنر پیشگام است

امیر «تقی‌خانی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی در استفاده از هنر پیشگام است و این مسیر مقدس ادامه پیدا کرده تا اینکه امروز در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر ارتش هستیم.
کد خبر: ۵۵۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 12October 2022

ارتش جمهوری اسلامی در استفاده از هنر پیشگام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی نیروی پدافند هوایی در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی همدان برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در واقع این جشنواره آغازی برای یک حرکت باشکوه در حوزه کار فرهنگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: پایگاه هوایی نوژه و پدافند هوایی، پیشگام حرکت‌های بسیار ارزشمندی در انقلاب، جنگ تحمیلی و هم در خودکفایی بودند. شهید نوژه در همان روزهای اول انقلاب در نبرد با ضد انقلاب در کردستان از این پایگاه بلند شد و در همان منطقه  به شهادت رسید.

تقی‌خانی عنوان کرد: رژیم بعثی ده‌ها بار سایت هوایی شهدای سوباشی  را  مورد حمله و تهدید قرار داد تا در آخر در روزی که منافقین آن حرکت ناجوانمردانه را با حمایت از دشمنان انقلاب در منطقه غرب آغاز کردند، ۱۹ تن از رزمندگان این سایت ما به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: این‌ فداکاری‌ها همه بیانگر این است که چه خون‌هایی ریخته شده که ما الان اینجا باشیم، تکلیف ما این است با ابزار و امکانات مختلف  راه آنان را حفظ کنیم و این مسیر را ادامه دهیم و آن را برای کسانی که آن روزگاران را ندیده‌اند تببین کنیم.

روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی در استفاده از هنر تئاتر، موسیقی، سرود و... پیشگام است و این مسیر مقدس ادامه پیدا کرده تا اینکه امروز در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر ارتش هستیم.

وی متذکر شد: مجموعه عقیدتی و سیاسی ارتش تلاش کرده تا چراغ هنر در ارتش حتی در دوران کرونا روشن بماند، ده‌ها گروه سرود و تئاتر تشکیل شد و ما الان بیش از ۱۰۰ گروه سرود فعال در ارتش داریم.

تقی‌خانی با اشاره به رشد قابل توجه تعداد گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل، گفت: دوره قبل جشنواره ۱۳۴ گروه تئاتر در این مسابقات به رقابت پرداختند و امسال ۱۵۸ گروه شرکت کردند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: عمده آثار ارسالی به این جشنواره از نوع ارزشی هستند و امیدواریم بتوانیم از این هنر برای ثبت رشادت‌های ارتش انقلابی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها