دادستان انقلاب شهرستان تربت جام:

راهبرد دشمن در شهرهای تلفیقی ایجاد ناامنی و تفرقه است

«وزیری» گفت: آرامش صددرصدی و امنیت بر شهرستان تربت جام به عنوان یک شهرستان تلفیقی حاکم است اما نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد در همین راستا تکلیف داریم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش‌آفرینی جامعه در عرصه جهاد تبیین، با آگاه‌سازی جامعه نسبت به سناریوی دشمن در ایجاد ناامنی و تفرقه، اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 12October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «حسن وزیری» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت جام در جمع مدیران مدارس دخترانه متوسطه با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد بابرکت پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به فتنه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب‌خورده در قبال جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان به دنبال شکست طرح ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، هجمه را به مراکز آموزش عمومی و عالی آوردند، با توجه به منطقه تلفیقی و مرزی تربت جام همه باید مراقب باشند تا به امنیت پایدار، وحدت، وفاق و ‌همدلی شیعه و اهل سنت که مرهون مجاهدت کارکنان نهادهای امنیت‌ساز است خدشه‌ای وارد نشود.

وی با اشاره به دغدغه دستگاه قضایی و امنیتی و اینکه هر تحرکی از عوامل استکبار جهانی در منطقه تحت رصد مأموران اطلاعاتی و قضایی قرار دارد، افزود: لیدر اغتشاشات دانشگاه فردوسی در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

دادستان انقلاب تربت جام با اشاره به اینکه تیر دشمن در فتنه به سنگ خورده است تصریح کرد : با درایت و پشتیبانی مردم و مسئولان، فتنه مدیریت شد، در این راستا مدیران مدارس نقش اساسی در جهاد تبیین دارند چراکه با کار فرهنگی دانش‌آموزان نسبت به فتنه قبل از اینکه به یک موضوع امنیتی تبدیل شود آگاهی پیدا می‌کنند.

وزیری خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی تفکرات خود را به فرزندان این سرزمین القاء کرده لذا باید مراقب بود تا بر اثر غفلت آرامش جامعه به خطر نیفتد. همه وظیفه داریم در حوزه فرهنگی و آگاه‌سازی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف و اینکه همه رفتارهای جامعه زیر ذره‌بین است تاکید کرد: زیبنده زن مسلمان نیست که کشف حجاب کند چراکه در قانون جرم محسوب می‌شود و مجازات شلاق و حبس دارد. 

این مسئول قضایی با اشاره به اینکه مردم شیعه و اهل سنت تربت جام پای انقلاب ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد خونی ریخته شود ابراز داشت: مدیران در اثرگذاری بر آینده‌سازان ایران اسلامی رسالت خطیری بر عهده دارند و لذا اگر مدیری به تکلیف عمل نکند ترک فعل کرده است.

دادستان انقلاب اسلامی تربت جام تاکید کرد: دشمن لحظه به لحظه به دنبال فتنه‌انگیری است؛ بر همین اساس کوچکترین اقدامی که علیه امنیت، آسایش، آرامش، پرچم، نوامیس و آزادی مشروع انجام شود کوتاه نخواهیم آمد و به شدت برخورد می‌شود.

وزیری به مدیران ‌توصیه کرد: هرگونه همکاری و حمایتی که در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به وظیفه دستگاه قضایی و امنیتی نیاز باشد دریغ نخواهد شد و نمی‌گذاریم فضای آموزشی که دارای قداست مقدس است امنیتی شود.

وی وضعیت امنیتی شهرستان تربت جام را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: آرامش صددرصدی و امنیت بر منطقه حاکم است اما نباید از توطئه‌های دشمن غافل شویم در همین راستا تکلیف داریم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش‌آفرینی جامعه در عرصه جهاد تبیین با آگاه‌سازی جامعه نسبت به سناریوی دشمن در ایجاد ناامنی و تفرقه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار