فرمانده انتظامی قم:

اغتشاشات قم با کم‌ترین هزینه مدیریت شد

سردار «میرفیضی» خدمت به امنیت مردم را از بزرگترین افتخارات پلیس دانست و گفت: بخاطر هماهنگی مطلوب میان نیرو‌های امنیتی و انتظامی در استان قم با کمترین هزینه اغتشاشات را کنترل کردیم.
کد خبر: ۵۴۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 09October 2022

اغتشاشات قم با کم‌ترین هزینه کنترل شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم در مراسم تقدیر از حافظان امنیت که با حضور جمعی از مسئولان در سالن فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در نیرو‌های مسلح مدار اصلی ولایت فقیه است و ما خود را با این مدار قوی تنظیم می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمود‌های حکیمانه خود امید ما و مردم را افزایش دادند و ما در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم.

میرفیضی تاکید کرد: بصیرت در زمان فتنه‌ها اهمیت دوچندانی دارد و متاسفانه برخی از خواص در زمان فتنه دچار بی‌بصیرتی شده و بخاطر مصلحت‌ها اعلام موضع نکرده و وارد میدان نشدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد: بخاطر هماهنگی مطلوب میان نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان قم با کمترین هزینه اغتشاشات را کنترل کردیم هر چند باید تمرینات مشترک و رفع نقاط ضعف را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از جنگ شرایط متفاوتی را دیده‌ایم، اما در این فتنه شاهد قدرت تاثیرگذار فضای مجازی بودیم.

میرفیضی خدمت به مردم را یکی از بزرگ‌ترین افتخار‌های پلیس دانست و عنوان کرد: ما برای حفظ امنیت مردم در خط مقدم حاضر بوده و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار