مردم ترک و کرد شمالغرب با وحدت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا گفت: مردم خطه شمالغرب کشور اعم از ترک و کرد وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی را در طول این چهار دهه به خوبی نشان داده‌اند که آمار شهدای اهل سنت برای دفاع از میهن اسلامی موید این وفاداری است.
کد خبر: ۵۴۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 04October 2022
مردم ترک و کرد شمالغرب با وحدت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا در گفت‌وگویی با اشاره به سخنرانی دیروز مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی این انقلاب مردمی به رهبری امام خمینی (ره) تمامی حربه‌های نظامی و اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای و ... را علیه مردم ایران به‌کار بسته‌اند، ولی خودشان هم به خوبی می‌دانند که در همه زمینه‌ها شکست سختی خورده‌اند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا با اشاره به رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر گفت: طبق آمار رسمی که مجلس سنای آمریکا منتشر کرده حدود ۴٠٠٠ نفر در عرض یکسال گذشته پس از بازداشت در زندان‌های آمریکا جان خود را ازدست داده‌اند، پس در این مورد چرا رسانه‌ها و دولت‌های مدعی حقوق بشر واکنش نشان ندادند؟ چرا هیچ یک از سران کشور‌های دنیا برای این کشته‌ها بیانیه نداده است؟
 
وی عنوان کرد: شواهد و اقدامات اغتشاش‌گران در روز‌های اخیر نشان داد که این اتفاقات یک موضوع از پیش برنامه‌ریزی شده توسط دشمنان است و هدف آن‌ها از این اقدامات اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
 
سرتیپ حاجیلو افزود: دشمنان از پیشرفت‌های چشمگیر علمی کشور که هم‌اکنون در مرز‌های علمی روز دنیا در حرکت است نگران هستند و برای متوقف کردن این حرکت پرشتاب دست به چنین فتنه‌هایی می‌زنند.
 
ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: ایران اسلامی متشکل از قومیت‌ها و ادیان مختلف است، ولی همه‌ی این‌ها تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و در قالب یک ملت یکپارچه وفادار و دلسوز نظام اسلامی هستند.
 
وی اظهار کرد: آشوبگران با حمله به بیمارستان‌ها و آمبولانس و آتش زدن پرچم و قرآن و مساجد ماهیت درونی خود را نشان دادند و جالب آنکه کشوری که سابقه بریدن اعضای بدن مخالفان خود با اره برقی را دارد اکنون از حقوق بشر سخن می‌گوید و خواستار عدن برخورد با اغتشاش‌گران می‌شود.
 
سرتیپ حاجیلو در پایان گفت: مردم خطه شمالغرب کشور اعم از ترک و کرد وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی را در طول این چهار دهه به خوبی نشان داده‌اند که آمار شهدای اهل سنت برای دفاع از میهن اسلامی موید این وفاداری است.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار