فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) سپاه نزسا:

ارزش‌های دینی مردم در دفاع مقدس متبلور شده است

سردار «فیض‌اللهی» گفت: ارزش‌های دینی مردم در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی متبلور شده و به بار نشست.
کد خبر: ۵۴۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 26September 2022

ارزش‌های دینی مردم در دفاع مقدس متبلور شده است  //سلام// عکس نمایه سایز شود// در ارسال اخبار دقت کنید//به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌احمد فیض‌اللهی» فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) سپاه نزسا امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس به استکبار آموخته است که قدرت رویایی با ایران اسلامی را هرگز نخواهند داشت.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) سپاه نزسا با بیان اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در ایران اسلامی گفت: ارزش‌های دینی مردم در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی متبلور شده و به بار نشست.

وی عنوان کرد: آنانی که چشم بسته به دنبال تبلیغات دشمن هستند باید بدانند در زمین دشمن حرکت می کنند و در جامعه و بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.

سردار فیض‌اللهی گفت: مجموعه ارزش‌های دینی ما در دفاع مقدس و تمام صحنه‌های جنگ تحمیلی توسط فرزندان، جوانان و رزمندگان ما خلق شده است.

این مسئول ادامه داد: ایثار، رشادت، مقاومت، از خودگذشتگی و شهادت واژه‌هایی هستند که فقط به واسطه وجود باورهای قوی دینی و اعتقادی خلق شدند و حاکمیت دین در گوشه گوشه هشت سال جنگ تحمیلی و خلق حماسه دفاع مقدس کاملا مشهود است.

«سعدی نقشبندی» فرماندار شهرستان جوانرود نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع در فرهنگ ایرانی اسلامی امری مقدس است و دفاع مقدس برگرفته از باورهای دینی است.

نقشبندی اضافه کرد: دشمنان از صدر اسلام تاکنون با انواع توطئه و ترفند از جمله جنگ با مسلمانان، شکنجه، تهاجم فرهنگی، محاصره اقتصادی و ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به مقابله با اسلام و انقلاب برخاستند اما به لطف خداوند هرگز نخواهند توانست کوچکترین خدشه ای به اسلام و انقلاب وارد کنند.

وی بیان داشت: دشمنان از هر وسیله برای بر هم زدن آرامش و امنیت کشور استفاده می کنند اما همواره نقشه آنان نقش بر آب می شود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها