فرمانده سپاه شهرستان بابل خبر داد؛

تشکیل ۱۵۰ تیم سرکشی از خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس در بابل

«بابایی» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برای برنامه دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا ۱۵۰ تیم تشکیل شده و هر تیم از ۱۰ خانواده دیدار خواهند داشت.
کد خبر: ۵۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 19September 2022

تشکیل ۱۵۰ تیم سرکشی از خانواده‌های شهدا در بابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه باید امر به معروف را از مسئولین شروع کنیم و به رسانه‌ها در این راستا کمک کنیم، اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و سند مبارکی است که در تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

وی افزود: زنان و مردان میهن به امام خودشان لبیک گفتند و جان و مالشان را در راه شرف، عزت و تمامیت ارضی کشور دادند و اجازه ندادند نقشه دشمنان در این سرزمین پیاده شود.

بابایی بیان داشت: فرزندان ما باید با فرهنگ شهادت و ایثار و از خودگذشتگی آشنا شوند تا با این روحیه بتوانند کشور را مدیریت کنند.

وی شعار محوری هفته دفاع مقدس را «ما مقاوم هستیم» اعلام کرد و گفت: برای برنامه دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا در کنار مسئولین ادارات با ۱۵۰ تیم تشکیل شده که هر تیم از ۱۰ خانواده دیدار خواهند داشت.

وی همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بویژه گردان‌های مردم‌پایه بسیج در جوار امامزاده قاسم در ۳۱ شهریور، غبارروبی مزار شهدا، سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، حضور فرماندهان دفاع مقدس و ذکر خاطره و روایت در مدارس  را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

فرمانده سپاه بابل از ساخت ۴۷ مسکن محرومین در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

بابایی ادامه داد: احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج، توزیع ۱۰ تن مرغ در بین نیازمندان و توزیع بسته‌های تحصیلی از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بسیجی نیروی افتخاری است و شرایط بسیجی‌ها را درک می‌کنیم، افزود: همه ما در یک کشتی هستیم و باید کمک کنیم که افکار عمومی در راستای سیاست‌های نظام حرکت کند. باید امر به معروف را از مسئولین شروع کنیم و در این راستا باید به رسانه‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار