فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۲۷ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

سردار «مسلمی» از بهره‌برداری از ۲۲۷ پروژه عمرانی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 19September 2022

بهره‌برداری از ۲۲۷ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس کارخانه انسان‌سازی است، اظهار داشت: هر فردی با هر گرایشی که در دفاع مقدس ورود پیدا کرد سرشار از معرفت حسینی شد.

وی افزود: امروز به معنای واقعی کلمه، دفاع مقدس گنجینه بی‌نهایتی است که هر چه از ماهیت آن به نسل امروز و آینده بگوییم، کم گفتیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تبیین درست مفاهیم دفاع مقدس یکی از رسالت‌های جامعه امروز است، گفت: امروز دفاع مقدس به عنوان یک مسکن واقعی برای از بین بردن خیلی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌آید.

سردار مسلمی با عنوان اینکه امروز دشمنان انقلاب و نظام تلاش می‌کنند فرهنگ غنی دفاع مقدس را از دل جامعه بردارند، تصریح کرد: ذکر و یاد شهدا برکت است برای جامعه و برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس باید در طول سال تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز بیشتر از گذشته به وحدت و همبستگی نیازمندیم، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با بهره‌گیری از حوادث و رخداد‌ها این همبستگی ملی و روحیه شهادت‌طلبی را کمرنگ کند.

سردار مسلمی با بیان اینکه برنامه‌های چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس بر محور شعار «ما مقاوم هستیم» طرح‌ریزی شده است، افزود: همچنین با توجه به تقارت این ایام با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه‌ها با عطر معنویت خاص این ایام همراه خواهد بود.

وی با عنوان اینکه رویداد بزرگ «قهرمان شهیدم» در سطح ملی طراحی شده است، گفت: در این رویداد «آوای مقاومت»، «زیست شهیدانه»، «آبروی محله»، «حلقه‌های وصل»، «قاب ماندگار»، «تماشاخانه»، «سینمای مقاومت»، «نمایی از بهشت»، «پاتوق گفت‌وگو»، «ستارگان هدایت»، «نهضت وصیت‌نامه خوانی» و «مسابقات فرهنگی هنری» در این طرح برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه فضاسازی محیطی سطح شهر‌ها و محلات در دستور کار ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار دارد، بیان داشت: رزمایش میثاق با یاوران ولایت یکی از برنامه‌هاست که به صورت همزمان و در یک روز (۲۹ شهریور) از ده هزار و چهارصد خانواده شهید استان سرکشی به عمل خواهد آمد.

سردار مسلمی اظهار داشت: تکریم و تجلیل از ۶۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس، رژه نیرو‌های مسلح، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره‌های شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم، نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از نخبگان علمی، یادواره شهید «نوروزعلی یزدانخواه» شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور، بازسازی عملیات والفجر ۸ و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

وی، بهره‌برداری از ۲۲۷ پروژه عمرانی به ارزش ۱۱۹میلیارد تومان در سطح استان، افتتاح یکصد کارگاه مشاغل خرد و صندوق‌های قرض الحسنه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان، توزیع یکصد هزار بسته معیشتی در طول هفته دفاع مقدس و توزیع ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ وسیله کمک آموزشی نظیر تبلت بین نیازمندان، توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان و  اعزام هزار گروه جهادی به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار