دبیر هفته مهر سینمای ایران:

مهر سینمای ایران از هنرمندان ۱۴ بخش سینما و هنرمندان ایثارگر استان‌ها تجلیل می‌کند

آشنا گفت: هفته مهر سینمای ایران از هنرمندان ۱۴ بخش سینما و هنرمندان ایثارگر استان‌ها تجلیل می‌کند و در این راستا اعتباراتی برای استان‌ها درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 13September 2022

مهر سینمای ایران از هنرمندان ۱۴ بخش سینما و هنرمندان ایثارگر استان‌ها تجلیل می‌کندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری هفته مهر سینمای ایران، با حضور «قادر آشنا» دبیر این هفته و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی برگزار شد.

آشنا سفر‌های استانی با رویکرد توجه به مناطق کمتربرخوردار، اصلاح ساختار در جهت اضافه شدن معاونت سینمایی در ادارت کل ارشاد استان‌ها و برنامه مهر سینمای ایران را سه رویکرد جدید این معاونت دانست و اظهار داشت: مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما است.

دبیر هفته مهر سینمای ایران در تشریح این برنامه با تاکید براینکه به دلیل اینکه ارتباط ما در معاونت سینمایی با استان‌ها قطع بود، خاطرنشان کرد: این برنامه برای احترام و تجلیل از هنرمندان و ارتباط با مجموعه هنرمندان استانی است لذا برنامه مهر سینمای ایران را رقم زدیم.

وی درباره جزئیات برنامه‌های این هفته اظهار داشت: ایجاد رابطه عاطفی بین مدیران ارشد استانی و اهالی سینما، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت استان‌ها و توجه به تولیدکنندگان آثار سینمایی و تجلیل از هنرمندان ۱۴ بخش سینمای در استان‌ها و هنرمندان ایثارگر را خواهیم داشت.

آشنا همچنین درباره برنامه‌های این هفته در تهران عنوان کرد: تجلیل از سه مستند ساز و تولید کننده فیلم تجسمی، سه مدیر انجمن سینمای جوان، سه فیلمساز کوتاه و نهاد‌های عمومی و دولتی عرصه سینما و کمپانی‌های فعال سینمایی در این هفته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار