برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قم اجرا می‌شود

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه شهرستان قم امروز با حضور فرماندار قم در سالن امام جواد (ع) فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 12September 2022

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قم اجرا می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه شهرستان قم امروز با حضور فرماندار قم و مسئولان دستگاه‌های ذیربط در سالن امام جواد (ع) فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان، در سخنانی با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور، بایستی ساختار‌های شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان‌ها ایجاد شود.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه جدید، ریاست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها با فرماندار و دبیری آن با سپاه ناحیه آن شهرستان می‌باشد. امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه حماسی ۳۱ شهریور، برنامه سینمایش فصل شیدایی و ... اشاره کرد.

همچنین احمد فعله گری جانشین دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم با اشاره به روزشمار هفته گفت: رشادت‌های جوانان ما در دوران حماسه و ایثار بود که منجر به پیروزی در جبهه مقاومت شد. کمیته‌های شش گانه ستاد بزرگداشت، با تلاش و همت خود و اجرای برنامه‌های متنوع نعمت بزرگ امنیتی را که به واسطه خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت به ما ارزانی شده، پاس بدارند.

عباس ذاکریان فرماندار قم و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان نیز با اشاره به اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس قهرمانان ملی و معنوی ما هستند، عنوان کرد: رویکرد دفاع مقدس صرفا دفاع از خاک و ناموس نبود و دفاع از اسلام، دین و معنویت بود و باید همه قهرمانان جنگ را تجلیل کنیم. شهدا باید همیشه تجلیل شده و رفتار آن‌ها برای ما الگو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها