رئیس پلیس پیشگیری فراجا خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰۰ گشت انتظامی خودرویی و موتوری در ارائه خدمات به زائران اربعین

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به ایفای نقش واحد‌های کمکی اعزامی به ماموریت اربعین حسینی در استان‌های هدف گفت: در حال حاضر بیش از هزار گشت خودرویی و موتوری فعال در انتظام بخشی ماموریت اربعین حسینی (ع) هستند.
کد خبر: ۵۴۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 12September 2022

فعالیت بیش از ۱۰۰۰ گشت انتظامی خودرویی و موتوری در ارائخ خدمات به زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: تامین نظم و امنیت محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های هدف، کنترل لایه به لایه جمعیت و پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت سه ماموریت محوری پلیس پیشگیری فراجا در ماموریت اربعین حسینی (ع) است.

سردار معصوم‌بیگی افزود: به منظور تقویت بنیه انتظامی استان‌های هدف در ماموریت اربعین حسینی، برابر برنامه ریزی قبلی واحد‌های کمکی از پلیس پیشگیری انتظامی استان‌های سراسر کشور و مراکز آموزشی اعم از نیروی انسانی، گشت‌های انتظامی خودرویی و موتوری به استان‌های هدف اعزام و در حال حاضر فعال و در ماموریت اربعین حسینی ایفای نقش می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه بحمدالله کارکنان واحد‌های کمکی و تجهیزات خودرویی این تیم‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند، گفت: واحد‌های کمکی علاوه بر مشارکت در تامین نظم و امنیت پارکینگ ها، توقف گاه ها، زائرسرا‌ها و پلیس راهور در کنترل ترافیک محورها، همراه با کارکنان پلیس پیشگیری انتظامی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان، امنیت محور‌های مواصلاتی را تامین و در مدیریت جمعیت در محور‌های مواصلاتی حایز نقش ارزنده هستند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هزار گشت خودرویی و موتوری فعال در انتظام بخشی ماموریت اربعین حسینی (ع) هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار