فرماندار باخرز:

«مقاومت» عامل سرشکستگی استکبار جهانی در دفاع مقدس شد

«حسن‌نژاد سلامی» گفت: اما اراده آهنین ملت ایران در مقابله با دنیای استکبار در دفاع مقدس باعث سرشکستگی دشمنان انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۵۴۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 12September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس شهرستان باخرز به ریاست «عباس حسن‌نژاد سلامی» فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری باخرز برگزار شد.

حسن‌نژاد سلامی در این نشست اظهار داشت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس رخ داد نبرد دو کشور نبود بلکه در حقیقت نبرد ایران با بیش از هفتاد ارتش قدرتمند جهان بود.

وی افزود: مقاومت آحاد مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و سربلندی ایران در این آزمون، پیام حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا صادر کرد و باعث یأس و ناامیدی استکبار جهانی شد.

فرماندار باخرز تصریح کرد: رزمندگان اسلام تربیت‌شدگان واقعی مکتب امام حسین (ع ) بودند و لذا شناخت شهدا، جانبازان و آزادگان کار سختی است و مجاهدت و ازخودگذشتگی آن‌ها در کلام و کلمه نمی‌گنجد، اما باید سعی کنیم با تأسی به سیره آن‌ها در جهت سازندگی فردی و اجتماعی خود گام برداریم.

حسن‌نژاد سلامی یادآور شد: صدام و کشورهایی که از ارتش بعث عراق حمایت مادی و تسلیحاتی می‌کردند تصور این را نمی‌کردند که در برابر کشوری که از حداقل تجهیزات نظامی هم برخوردار نیست اینگونه مفتضحانه شکست بخورند، اما اراده آهنین ملت ایران در مقابله با دنیای استکبار در دفاع مقدس باعث سرشکستگی دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی در پایان مشارکت آحاد مردم شهرستان و نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضروری دانست و بر برگزاری برنامه‌های ابتکاری متناسب با نیاز جوانان تأکید کرد.

«مقاومت» عامل سرشکستگی استکبار جهانی در دفاع مقدس شد

«مقاومت» عامل سرشکستگی استکبار جهانی در دفاع مقدس شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار