رئیس امنیت داخلی تل‌آویو:

تاب‌آوری «اسرائیل» در مقابل مقاومت در حال فروپاشی است

رئیس سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی اذعان کرد با وجود دستگیری بیش از ۲۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری همچنان مقابله با مقاومت در این منطقه به نتیجه مطلوب خود نرسیده است.
کد خبر: ۵۴۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 12September 2022

هشدار رئیس امنیت داخلی تل آویو درباره توافق هسته‌ای ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آی ۲۴، «رونین بار»، رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با هشدار نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران اظهار داشت: امضای این توافق به افزایش بی ثباتی در منطقه منجر خواهد شد.

رونین بار در جریان سخنرانی در اجلاس مبارزه با تروریسم در دانشگاه رایشمن در شهر هرتزلیا در مرکز فلسطین اشغالی؛ ادعا‌هایی را علیه نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران مطرح کرد و مدعی شد که ایران نه فقط یک مشکل هسته‌ای، بلکه مشکل اساسی خاورمیانه است.

رئیس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که این روز‌ها به شدت با قیام فلسطینی‌ها در کرانه باختری روبروست و عملیات‌های ضداشغالگری امان نیروهایش را بریده است، اذعان کرد: با وجود دستگیری بیش از ۲۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری همچنان مقابله با مقاومت در این منطقه به نتیجه مطلوب خود نرسیده است. 

این مقام صهیونیستی همچنین مدعی شد که امضای توافق هسته‌ای باعث خواهد شد تا خزانه ایران با ۸۵ میلیارد دلار اضافی غنی شود و بخشی از این مبلغ برای اهداف منطقه‌ای ایران هزینه خواهد شد.

توماس نایدس سفیر آمریکا در تل آویو نیز در این نشست سخنرانی و به تشدید تنش‌ها در کرانه باختری اشاره کرد و گفت تشدید این تنش‌ها تهدیدی برای امنیت تل آویو است.

نایدز با طرح این ادعا که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اجازه نخواهد داد تهران به قابلیت‌های هسته‌ای دست یابد، این را نیز افزود که نمی‌توان اجازه داد که واقعیت موجود در کرانه باختری بدتر از آنچه که هست، شود.

نایدس افزود: برای ما مهم است که از بدتر شدن وضعیت فلسطین، به ویژه در کرانه باختری غافل نشویم.

ادعای مقامات صهیونیستی و آمریکایی درباره مذاکرات هسته‌ای و تحولات کرانه باختری در حالی است که صهیونیست‌ها در یکی از بدترین شرایط تاریخی خود به سر می‌برند و بسیاری از کارشناسان و نظامیان صهیونیستی وضعیت فعلی کرانه باختری را به وقوع انتفاضه سوم تشبیه کرده اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار