دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده «شلیر رسولی»+ عکس

سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه «شیوا قاسمی» نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی در راستای ابراز همدردی، با خانواده «شلیر رسولی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 12September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه «شیوا قاسمی» نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی در راستای ابراز همدردی، با خانواده «شلیر رسولی» دیدار کردند.

فرمانده سپاه کرد در این دیدار اظهار داشت: اینطور حوادث بسیار تلخ است و در حافظه‌ها خواهد ماند اما از طرف دیگر اقدام این خانم کاری شجاعانه و دفاع از ناموس، شرف، حیثیت و اوج مسلمانی خود بود که با گذشت از جان خود آن را به نمایش گذاشت.

وی افزود: حرکت این بانو برای تمام زنان این سرزمین یک افتخار، الگو و درس بوده و عبرتی برای افراد شرور که دست به چنین اقدامی می‌زنند خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: قطعاً نظام جمهوری اسلامی با چنین افرادی برخورد قاطع خواهد کرد. 

سردار حسینی این خانواده داغدیده را دعوت به آرامش و صبوری کرد و گفت: اجازه دهید همه کارها از مجرای قانونی پیگیری شود و این فرد شرور به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

«شلیر رسولی» زن جوان اهل روستای «چشمیدر» از توابع سروآباد ساکن شهرستان مریوان بود که یک مرد متجاوز قصد تعرض به وی را داشته و این زن برای نجات، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار