پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت روز کار و کارگر؛

«کار و کارگر» حلقه بی‌بدیل و نیروی محرک چرخه اقتصاد هستند

سرهنگ پاسدار «فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت‌ روز کار و کارگر این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 29April 2024

«کار و کارگر» حلقه بی‌بدیل و نیروی محرک چرخه اقتصاد هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت‌ماه روز کار و کارگر این روز را به کارگران زحمتکش، متعهد و خدوم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی‌بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشوری رقم می‌زند. گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت‌ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش‌آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده‌اند.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همه کارگران گرانقدر کشور به‌ویژه کارگران پرتلاش استان خراسان جنوبی، تبریک گفته، برای همه آن‌ بزرگواران و خانواده‌های گرانقدرشان آرزوی  بهروزی و تندرستی از درگاه پروردگار متعال دارم.

امیدوارم با لطف خداوند منان و همت همه  کارگران عزیز در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، شاهد تلاش هر چه بیشتر این قشر زحمتکش و متعهد در راستای تحقق این امر  باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار