وزیر کشور:

خدمات‌رسانی به زوار در مرز خسروی رضایت‌بخش است

«وحیدی» در بازدید از موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» گفت: این موکب متعلق به اوقاف استان فارس با نظم و کیفیت خوبی به زائرانی که از منطقه منذریه به سمت کربلا می‌روند خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 10September 2022

خدمات‌رسانی به زوار در مرز خسروی رضایت‌بخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز شنبه ۱۹ شهریور در حاشیه سفر به مرز خسروی و نظارت بر روند تردد زوار و خدمات‌رسانی موکب‌ها در بازدید از موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» به عنوان تنها موکب مستقر در منذریه عراق متعلق به استان فارس اظهار داشت: این موکب با نظم و کیفیت خوبی به زائرانی که از منطقه منذریه به سمت کربلا می‌روند خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد.

وزیر کشور  در این سفر که مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و جمعی از مسئولان این وزارتخانه نیز وی را همراهی می‌کردند خاطرنشان کرد: تردد و عبور زائران از استان کرمانشاه و مرز خسروی به عنوان کوتاه‌ترین مسیر تا کربلا  به خوبی مدیریت شده است.

رییس ستاد مرکزی اربعین افزود: با وجود مشکلاتی که یکی دو روز اخیر به سبب ازدحام زائرین و همچنین نبود امکانات کافی در آن سوی مرزها در عراق برای زوارحسینی ایجاد شده بود این مساله کم کم درحال مدیریت است و زوار اربعینی که از قبل به سمت مرزها حرکت کرده‌اند در حال خارج شدن از کشور و حرکت به سمت عتبات عالیات  هستند.

وزیر کشور در پایان گفت: از مردم شریفی که هنوز به سمت مرز حرکت نکرده‌اند خواهشمندیم به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا فعلا کشور عراق تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی و تردد این حجم از جمعیت را ندارد و گرمای هوا و کمبود آب نیز دست به دست هم داده و شرایط سختی برای زوار فراهم شده است.

موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از محل موقوفات فارس برپا شده و تنها موکب مرز خسروی است که به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار