جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا خبر داد؛

ساخت بیمارستان ۴۰ تختخوابی صحرایی برای ارائه خدمات به زائرین حسینی

سردار شرفی گفت: بیمارستان ۴۰ تختخوابی فراجا با همکاری علوم پزشکی استان ایلام برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در پایانه مرزی مهران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ - 06September 2022

ساخت بیمارستان ۴۰ تختخوابی صحرایی برای ارائه خدمات به زائرین حسینیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه افتتاح بیمارستان ۴۰ تختخوابی صحرایی در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: در راستای سلسله مراتب طرح‌های فرماندهی کل انتظامی برای انجام ماموریت اربعین و به لحاظ پیش‌بینی گرمای شدید تصور بر این شد نیازمند به یک بیمارستان صحرایی در نزدیکی پایانه هستیم که با همت دانشگاه علوم پزشکی و انتظامی استان این مهم محقق شد.

سردار شرفی افزود: زمین بیمارستان به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع شامل کانکس و چادر بوده و تقریباً از امکانات لازم برای زائران شامل بستری‌های سراپایی، اتاق عمل و امکانات دارویی برخوردار است.

فرمانده قرارگاه اربعین تصریح کرد: از امروز تا پایان اربعین این بیمارستان به منظور خدمات رسانی به زائران حسینی خدمات پزشکی را صد درصد ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به منظور اعزام بیماران بدحال و نیازمند به درمان‌های تکمیلی به بیمارستان‌های ایلام یا شهرستان مهران نیز آمبولانس‌هایی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: یک دستگاه سامانه سیار درمانگاهی شامل اتوبوس آمبولانس نیز برای استقرار در پایانه مرزی مهران در محل بیمارستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار