رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی:

ایران‌هراسی توسط دشمنان ناشی از عجز آن‌ها برای تسلط بر منطقه است

سردار افشار به مسئله ایران هراسی در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و گفت: ایران هراسی که توسط دشمنان القا می‌شود ناشی از عجز آنان برای تسلط به منطقه و به خصوص مجاب کردن جمهوری اسلامی ایران برای اجرای خواسته‌های خود است.
کد خبر: ۵۴۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 05September 2022

ایران هراسی توسط دشمنان ناشی از عجز آن‌ها برای تسلط بر منطقه استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برنامه «بدون خط خوردگی» با سردار «علیرضا افشار» رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: ایشان فرمودند همه توفیقاتی که به دست آورده ایم به واسطه توجه ائمه اطهار (ع) در شرایط مختلف بوده است؛ بنابراین پرچمی که جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار بلند کرده الهام گرفته از آن حرکت است.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با تصریح بر این موضوع که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب و حتی پیش از آن در صحنه حضور داشته‌اند، افزود: به دنبال نهضت انقلاب اسلامی که توسط خود مردم و تحت هدایت حضرت امام (ره) راه افتاد، در مقابل ظالمین ایستاده‌اند و این شرایط باعث عصبانیت دنیای استکبار شده است.

سردار افشار با اشاره به این موضوع که مسئله پیروی از اهل بیت صرفا برای شیعیان نیست، بیان کرد: خیلی از اهل سنت نیز به اهل بیت ارادت دارند. خارج از جهان اسلام خیلی از مذاهب و گروه‌های مبارز با استکبار به امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) ارادت دارند.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی به مسئله ایران هراسی در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: ایران هراسی که توسط دشمنان القا می‌شود ناشی از عجز آنان برای تسلط به منطقه و به خصوص مجاب کردن جمهوری اسلامی ایران برای اجرای خواسته‌های خود است.

سردار افشار از شکست دشمنان برای القای ایران هراسی در منطقه و جنگ مذهبی گفت و افزود: غربی‌ها برای منزوی کردن نهضت انقلاب اسلامی موضوع ایران هراسی و اسلام هراسی را در سطح بین المللی دنبال می‌کردند. یکی از امتیازات دشمنان، داشتن رسانه‌های قوی در سطح بین‌الملل است و در این جهت ایران محدودیت‌های زیادی به ویژه در سطح برون مرزی دارد.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی بر ضرورت جبران کمبود‌ها در عرصه رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این راستا جهاد تبیین را به عنوان یک حرکت عمومی مطرح کردند؛ لذا اساسا جهاد تبیین یک بحث داخلی نیست بلکه در سطح منطقه و بین‌المللی نیز مطرح است. جهاد تبیین در راستای مقابله با مشکلات و مسائلی که دشمن ایجاد کرده ضروری است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار