قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد؛

لزوم داشتن اتحاد و انسجام میان احزاب موتلفه برای پیگیری مطالبات مردم استان کردستان

«ترقی» بر داشتن اتحاد و انسجام میان احزاب و موتلفه برای پیگیری مطالبات مردم استان کردستان تاکید کرد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب سه مرحله از انقلاب جامعه‌سازی، دولت‌سازی و تمدن اسلامی را باید سپری کرد تا به تمدن نوین اسلامی دست یافت.
کد خبر: ۵۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 22August 2022

لزوم داشتن اتحاد و انسجام میان احزاب و موتلفه برای پی‌گیری مطالبات مردم استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حمیدرضا ترقی» قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی امروز در آیین تکریم و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: خودسازی آحاد جامعه، جامعه‌سازی و دولت‌سازی از مهم‌ترین آثار تحزب در جوامعی است که احزاب حاکمیت دارند.

وی افزود: در نظام اسلامی تحزبی ارزشمند و موفق است که دعوت به خدا کند و در جهت تقویت و تثبیت نظام اسلامی حرکت کند و در راستای به قدرت رساندن صالحان و اهل ایمان نقش ایفاء کند.

ترقی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب سه مرحله از انقلاب جامعه‌سازی، دولت‌سازی و تمدن اسلامی را باید سپری کرد تا به تمدن نوین اسلامی دست یافت.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مهمترین آثار تحزب در جامعه و حاکمیت احزاب، خودسازی، جامعه سازی و دولت سازی است، ادامه داد: دولت به تنهایی به وسیله کار فرهنگی نمی تواند مردم را در تراز انقلاب اسلامی بسازد، بنابراین احزاب باید در این رابطه به عنوان حلقه وصل بین مردم و حاکمیت، وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

ترقی خواستار هم‌افزایی احزاب و دولت برای رفع مشکلات به ویژه در بخش اقتصادی شد و اظهار داشت: دولت با وجود مشکلات زیادی که داشت، در یک سال گذشته در زمینه خدمت به مردم مثبت عمل کرده است.

وی تلاش برخی احزاب برای داشتن کارکرد غربی را مغایر با نظام اسلامی دانست و گفت: احزاب در نظام اسلامی باید در رقابت برای خدمت باشند نه برای کسب قدرت.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی بر داشتن اتحاد و انسجام میان احزاب و موتلفه برای پی‌گیری مطالبات مردم استان تاکید کرد.

در این آیین از مسئولیت چندساله جلیل مهدی‌عراقی دبیر قبلی حزب موتلفه اسلامی تقدیر و رضا زکی‌زاده به عنوان دبیر حزب موتلفه اسلامی کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار