مدیر عامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام خبر داد؛

آموزش رایگان مکالمه عربی با لهجه عراقی ویژه اربعین

فاطمی‌نژاد از برگزاری دوره آموزشی رایگان مکالمه زبان عربی با محوریت لهجه عراقی ویژه اربعین، توسط مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در تاریخ سوم تا هفتم شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 22August 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی فاطمی نژاد» مدیرعامل مؤسسه علمی رزمندگان، از برگزاری دوره آموزشی رایگان مکالمه زبان عربی با محوریت لهجه عراقی ویژه اربعین، توسط مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در تاریخ سوم تا هفتم شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: دوره سراسری آموزش مکالمه زبان عربی ویژه پیاده‌روی اربعین حسینی، به همت مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام و با همکاری گروه آموزشی عربی مبین، ویژه علاقه‌مندان سراسر کشور، به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی رایگان، استاد مسعود اسعدی، از اساتید مطرح و بنام زبان عربی، مؤلف کتب لغت‌الحسین و مطلع‌الفجر و سایر اساتید مطرح زبان عربی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: هر سال شاهد استقبال و حضور گستره مردم عزیز کشورمان از اقشار مختلف دانش‌آموز، دانشجو، اساتید، طلاب و ... در پیاده‌روی اربعین می‌باشیم که به دلیل عدم اشراف به زبان عربی، در رفع نیاز‌ها و مکالمات ضروری و برقراری ارتباط با مشکل مواجه هستند؛ لذا مؤسسه علمی رزمندگان با توجه به ماهیت علمی و آموزشی خود و نیز با توجه به میزبان بودن کشور عراق در این همایش عظیم، این را رسالت خود دانست که به منظور تسهیل ارتباط در پیاده‌روی اربعین، با محوریت تحقق جهاد تبیین و انتقال مفاهیم ناب و ارزشمند انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ، ایدئولوژی و یک روش فکری و معرفتی اقدام به برگزاری این دوره آموزشی سراسری به صورت رایگان کند.

آموزش رایگان مکالمه عربی با لهجه عراقی ویژه اربعین

مدیر عامل مؤسسه رزمندگان اسلام اضافه کرد: به همین منظور اقدام به طراحی دوره فشرده‌ای تحت عنوان «آموزش جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین» کرد که در این دوره پنج جلسه آموزش برای علاقه‌مندان سراسر کشور در نظر گرفته شده و افراد شرکت‌کننده در مجموع به مدت ۱۵ ساعت با جملات و اصطلاحات کاربردی زبان عربی ویژه اربعین با لهجه عراقی آشنا می‌شوند.

فاطمی‌نژاد در پایان تأکید کرد: این دوره آموزشی به مدت سه روز، در کربلای ایران، حرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام)، تالار شیخ صدوق، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به نشانی https://www.razmandegan.ir/arabic-class-registration/ در این دوره ثبت نام کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۹۳۱۴۴۹۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار